شبی باشکوه و به یادماندنی در شب میلاد کریم اهل بیت(ع)
دوشنبه, ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
شبی باشکوه و به یادماندنی در شب میلاد کریم اهل بیت(ع)

شبی باشکوه و به یادماندنی در شب میلاد کریم اهل بیت(ع)

همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و با همت پرسنل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر، مراسمی شاد و بیادماندنی در ورزشگاه امام خمینی(ره) رقم خورد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهن

همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و با همت پرسنل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر، مراسمی شاد و بیادماندنی در ورزشگاه امام خمینی(ره) رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر، این مراسم که برای نهمین سال متوالی برگزار می شد، امسال رنگ و بویی تازه داشت و با استقبال کم نظیر همشهریان اسلامشهری روبرو شده بود.

اجرای برنامه های شاد و موزیکال، تواشیح توسط گروه بین المللی ذکر، طنز پردازی چهره های دوست داشتنی اسلامشهری، اجرای مسابقات جذاب و پرطرفدار و نورافشانی زیبا، همه و همه باعث شد که حاضرین تا دقایقی پس از نیمه شب نیز با انرژی تمام بر سکوهای ورزشگاه تکیه بزنند.

از نکات ویژه مراسم امسال حضور پررنگ شرکت لبنیات و بستنی دومینو به عنوان یکی از حامیان این برنامه بود. این شرکت با اهدای 6 هدیه 100 هزار تومانی به حاضرین و توزیع بیش از 7000 بستنی از ابتدا تا دقایق پایانی مراسم حال و هوای جالبی بین همشهریان علی الخصوص کودکان ایجاد کرده بود.

از دیگر برنامه های جانبی این مراسم، برپایی غرفه های گوناگون از جمله: غرفه سرپرستی و کمک به ایتام، غرفه سنجش بینایی کودکان، غرفه خوشنویسی، غرفه چهره آرایی کودک، غرفه بیمه پاسارگاد و... بود که هر یک به نوعی نظر تعدادی از شهروندان را به خود جلب کرده بود.

مهندس محمدمهدی سلیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر در سخنان کوتاهی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض خوش آمدگویی و تقدیر از حضور باشکوه همشهریان عزیز در این مراسم، گفت: در این ایامی که هوا به شدت گرم است، روزه شما مردم عزیز بنابر روایات معصومین(ع) حکم جهاد را دارد.

سلیمی عملکرد سازمان را با توجه به امکانات کم و بستر ضعیفی که از قبل وجود داشته است را موفق عنوان کرد و از همه مسئولین مربوطه خواست خلأهای فراوانی که در مباحث فرهنگی، ورزشی و نشاط اجتماعی وجود دارد را با عنایت ویژه ای که خواهند داشت برطرف سازند. وی خاطر نشان کرد: این سازمان از نظر برنامه ریزی و محتوایی کمبود ندارد و کمبودهای موجود از منابع مالی، سخت افزاری و نیروی انسانی متخصص می باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر حضور گسترده مردم در ماه مبارک رمضان که ساعات طولانی را روزه داری کرده اند، نشان از ارادت آنها به ولایت و ائمه اطهار(ع) و اعتقاد راسخ و ایمان مردم شریف اسلامشهر دانستند و در پایان از منتخبین مردم در شورای چهارم خواستند با توجه به ظرفیت بالای سازمان جهت برنامه ریزی فرهنگی و ورزشی برای مردم اسلامشهر، عنایت ویژه ای به این سازمان نوپا داشته باشند.

گفتنی است علاوه بر هدایای شرکت دومینو، تعداد زیادی هدایای نفیس و ارزنده بین حضار قرعه کشی شد که مهمترین آنها تعداد 10 کمک هزینه سفر مشهد مقدس و بیش از 50 کارت هدیه 30 تا 100 هزار تومانی بود.

شایان ذکر است این مراسم با مشارکت مجمع امور صنفی، اداره ورزش و جوانان و بیمه پاسارگاد برگزار گردید.

آدرس کوتاه شده: