شهردار اسلامشهر عید سعید فطر را تبریک گفت
جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
شهردار اسلامشهر  عید سعید فطر را تبریک گفت

شهردار اسلامشهر عید سعید فطر را تبریک گفت

شهردار اسلامشهر، در پیامی حلول ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک گفت. مهندس علی میرزایی در این پیام آورده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
       

شهردار اسلامشهر، در پیامی حلول ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک گفت. مهندس علی میرزایی در این پیام آورده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

                                  اللّهُمَّ أَهْلَ الْکِبْریاءِ وَالْعَظَمهِ وَ أهْلَ الجُودِ وَالجَبَرُوتِ وَ أهْلَ العَفْو وَالرَّحْمَهِ وَ أهْلَ التَقّوىٰ وَالمَغْفِرَه (فرازی از دعای قنوت نماز عید فطر)

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت                 صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

 خداوندا !

ما امروز ماه مبارک رمضان را در حالی بدرقه می کنیم که لب های خشکیده خود را با تسبیح نامت صفا داده ایم و با امیدی بیشتر قدم در راه زندگی دوباره ای نهادیه ایم . امیدی که با پالودگی از گناه ، چون بذری در دل ریشه می کند و در هوای رسیدن به عنایت مراد خویش بارور می شود.

الهی ! ما را در ادامه این راه خطیر راهنما باش و از فریب اهریمن قسم خورده دورمان بدار!

الهی ! یک ماه با میزبانی ویژه ات، امساک از گناه را به آموختی و نگاه ناسوتی مان را از انوار لاهوتی خویش روشن فرمودی، در حالی که کمتر قدر چنین نعمتی را می دانیم. چرا که تو خود فرموده ای «و قلیل من عبادی الشکور» !

الهی ! به بهروزی این عید که روز سرافرازی بندگان در امتحان تو بود، تواناییمان بخش تا بار دیگر از عهده امتحانت برآییم.

الهی ! به حرمت یک ماه بندگی ویژه و برخورداری ار نعماتت در این ماه عزیز، رحمت واسعه خویش را از ما دریغ مفرما و چشمان مشتاقمان را به جمال دلارای مهر موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، درهم شکننده ضلمت و تاریکی روشن فرما تا نماز عید را با ایشان و در فضای عطرآگین ولایت مهدوی به جای آوریم ؛ نمازی که آکنده از روح اجابت باشد، آکنده از قنوت های سبز آرزومندی ؛ الهی هر روزمان را در سایه امام مهربانی ها و بامهر نایب بر حق آن حضرت عید قرار بده. آمین!

 
همکاران ارجمند:

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما گرامیان و همچنین بهره مندی از فیوضات ماه پربرکت رمضان ، عید سعید فطر را به حضور یکایک شما بزرگواران تبریک عرض نموده و از خداوند منان سلامتی و توفیق روز افزونتان را مسئلت دارم .

آرزو می کنم که با پالایش درونی و قرابتی که از معنویات و برکات این ایام برای شما حاصل گردیده است همگی با نیرویی مضاعف و همتی صد چندان در راستای انجام وظایف و خدمتگزاری شایسته به مردم شریف شهرمان کوشا باشیم.

با امید درک آن عیدی که نمازش را به امامت محبوب موعودمان اقامه نماییم.

 

با تشکر

علیرضا علی میرزایی

شهردار اسلامشهر

آدرس کوتاه شده: