اختتامیه ترم تابستان مدرسه فوتبال شهرداری اسلامشهر برگزار شد
شنبه, ۰۶ مهر ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اختتامیه ترم تابستان مدرسه فوتبال شهرداری اسلامشهر برگزار شد

اختتامیه ترم تابستان مدرسه فوتبال شهرداری اسلامشهر برگزار شد

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

صبح روز جمعه مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال شهرداری اسلامشهر با حضور پرشور خانواده های این عزیزان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی، در این مراسم تعداد 140 نونهال و نوجوان پس از 36 جلسه آموزش در 3 گروه سنی زیر نظر مربیان مجرب فدراسیون فوتبال، موفق به کسب گواهینامه پایان دوره شدند.

عباس چراتی سرپرست اداره اماکن ورزشی و مدیر مدرسه فوتبال شهرداری اسلامشهر طی سخنانی ضمن تشکر از پیگیری ها و وقت گذاری خانواده ها در طول تابستان، گفت: برای اینکه این عزیزان به فوتبالیست های بزرگی تبدیل شوند، لازم است حداقل 10 سال آموزش ببینند. ضمن اینکه تغذیه و استراحتشان نیز باید طبق برنامه و زیر نظرمربیان باشد.   

چراتی با تأکید بر اینکه هدف از برگزاری این مدرسه  کسب درآمد نبوده است، گفت: امکانات و مربیان مدرسه فوتبال شهرداری اسلامشهر بسیار خوب است و کمتر مدرسه ای در کشور وجود دارد که این امکانات را با چنین مبلغی فراهم نماید.

در حاشیه این مراسم تعدادی از خانواده ها ضمن گفتگو با سلیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی، خواستار تداوم این مدرسه در طول سال و تبدیل آن به آکادمی فوتبال شدند. سلیمی نیز با تأکید این نکته که اسلامشهر دارای پتانسیل بالایی در فوتبال است، ابراز امیدواری کرد: با توجه بیشتر مسئولین و تلاش دست اندرکاران ورزش میتوان به این مهم دست یافت.

از نکات قابل توجه این دوره حضور پررنگ خانواده های این هنرجویان در تمرینات و پیگیری های مداوم آنها از مربیان بود.

گفتنی است ترم پاییز مدرسه فوتبال نیز از روز دهم مهر ماه آغاز خواهد شد و علاقه مندان میتوانند برای ثبت نام به ورزشگاه امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

آدرس کوتاه شده: