EN
ورود کاربران
عملکرد امور اداری : ( سال 1391) 1- تهیه و تنظیم قراردادهای پرسنل سازمان. 2 – تهیه و تنظیم قرارداد با مشاورین ساعتی سازمان جهت دفتر فنی 3- صدور احکام پرسنلی 4- ساماندهی امور بایگانی و دبیرخانه سا
عملکرد امور اداری : ( سال 1391)
1- تهیه و تنظیم قراردادهای پرسنل سازمان.
2 – تهیه و تنظیم قرارداد با مشاورین ساعتی سازمان جهت دفتر فنی
3- صدور احکام پرسنلی
4- ساماندهی امور بایگانی و دبیرخانه سازمان.
5- تهیه و تنظیم گزارش کارکرد ماهانه پرسنل.
دبیرخانه و بایگانی :
از ابتدای سال 1391 تا تاریخ 91/12/28 تعداد 2733فقره نامه وارده و 1712فقره نامه صادره در دفتر اندیکاتور و سیستم اتوماسیون ثبت گردیده است و سوابق کلیه مکاتبات و قراردادهای منعقد سازمان در سال 1390 و 1391 بصورت جداگانه تفکیک و دسته بندی گردیده است و فایل های آن در سیستم موجود می باشد.