حضور سازمان فرهنگی ورزشی در نمایشگاه هفته تربیت بدنی
شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
حضور سازمان فرهنگی ورزشی در نمایشگاه هفته تربیت بدنی

حضور سازمان فرهنگی ورزشی در نمایشگاه هفته تربیت بدنی

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر به صورت پررنگ در نمایشگاه فرهنگی
ورزشی که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، حضور یافت.


به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی؛ در این

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر به صورت پررنگ در نمایشگاه فرهنگی ورزشی که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی؛ در این نمایشگاه که صبح روز جمعه 26 مهرماه پس از پیاده روی خانوادگی در مدرسه شهید اصغری برگزار شد، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر در 2 غرفه، عملکرد ورزشی خود در سال گذشته بخصوص در حوزه ورزش شهروندی و ورزشی صبحگاهی را جهت بازدید شهروندان و مسئولین به نمایش گذاشت.

همچنین این سازمان اقدام به برگزاری مسابقات دارت، پرتاب توپ در سبد و روپایی برای شهروندان نمود که به نفرات برتر هر رشته نیز هدایایی به رسم یادبود اهداء نمود.

گفتنی است معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، رئیس شورای اسلامی شهر به همراه تعدادی از اعضای این شورا، سرپرست شهرداری، فرمانده ناحیه بسیج سیدالشهداء(ع) اسلامشهر و تعدادی دیگر از مسئولین شهرستان با حضور در غرفه سازمان فرهنگی ورزشی، عملکرد این سازمان را مورد بازدید قرار دادند.

شایان ذکر است علاوه بر غرفه های سازمان فرهنگی ورزشی؛ غرفه هایی از دارالقرآن، انجمن دیابت، هیئت کوهنوری، انجمن معتادان گمنام، اداره بهزیستی، اداره بهداشت، هیئت ورزش های سنتی و بومی محلی، کانون پرورش فکری و اداره تبلیغات اسلامی نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
آدرس کوتاه شده: