تشکیل جلسه کارگروه خدمات شهری برای فصل زمستان
یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تشکیل جلسه کارگروه خدمات شهری برای فصل زمستان

تشکیل جلسه کارگروه خدمات شهری برای فصل زمستان

جلسه کارگروه خدمات شهری هفته گذشته به ریاست سرپرست معاونت خدمات شهری و امور مناطق شهرداری اسلامشهر جهت ارتقاء سطح خدمات در فصل زمستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت این جلسه که با حضور م

جلسه کارگروه خدمات شهری هفته گذشته به ریاست سرپرست معاونت خدمات شهری و امور مناطق شهرداری اسلامشهر جهت ارتقاء سطح خدمات در فصل زمستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت این جلسه که با حضور مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری و معاونین خدمات شهری مناطق در سالن جلسات خدمات شهری و امور مناطق؛ در حوزه معاونت خدمات شهری برگزار شد، تمهیدات لازم برای اجرای مناسب عملیات زمستانی و ارتقاء سطح کیفی خدمات و آمادگی لازم در این خصوص اتخاذ گردید.

گفتنی است مصوبات این جلسه به این شرح است:

- مقرر شد حوزه معاونت خدمات شهری و امور مناطق بصورت یکپارچه نسبت به تهیه لباس کار زمستانی و پانچو دارای علائم فسفری مندرج بر روی آنها تهیه و در اختیار مناطق قرار دهد ضمناً تهیه بقیه لوازم از جمله کفش و چکمه زمستانی و دستکش و بیل سر تخت و غیره به تناسب نیاز مناطق با پیشنهاد شهرداران مناطق و از طریق کارپردازی مناطق تهیه گردد.

- کلیه مکانهایی که دارای مشکل آبگرفتگی می باشد بر روی نقشه مناطق مشخص گردد تا در صورت بروز آبگرفتگی به سادگی امکان هدایت و مهار آبگرفتگی داشته باشد. در ضمن یک نسخه از نقشه های مذکور در اختیار مدیریت خدمات شهری قرار گیرد.

- در انجام عملیات زمستانی از دخالت مستقیم افراد غیر مرتبط در بحث اجرای عملیات زمستانی جداخودداری و فقط طبق درجه بندی(معابر اصلی و فرعی) و نقشه از پیش تعیین شده و براساس دستور شخص معاون خدمات شهر منطقه اقدام گردد.

- لیست شماره تلفن همراه و منزل کارگران خدمات شهری و سرکارگران تهیه و در دسترس ستاد عملیات زمستانی منطقه قرار گیرد تا در زمان بروز بارش ظرف یک ساعت فراخوان گردند.

- مقرر شد با پیگیری حوزه معاونت خدمات شهری و امور مناطق با (3) دستگاه گریدر قرارداد (3) ماهه با عنوان دستور کار تسطیح اراضی حاشیه جاده ها و برف روبی در ایام بارش منعقد و در اختیار مناطق قرار گیرد

- طی هماهنگی با نماینده سازمان خدمات موتوری نسبت به صدور ابلاغیه مشخص با قید مشخصات کامل خودروها و مشخصات کامل راننده خودروی مذکور در ایام بارش تهیه با هماهنگی مدیریت نظارت بر خدمات شهری به مناطق ارسال گردد

- مقرر شد مناطق با محوریت مسئولین نواحی و سرکارگران نسبت به شناسایی موقعیت دریچه ها و نصب علائم در ایام بارش نزولات (برف) برای جلوگیری از آسیب به تیغه های خودروهای فعال از جمله گریدر و غیره وجلوگیری از تخریب دریچه ها در حین انجام عملیات اقدام گردد.

- مقرر شد نسبت به بررسی دقیق و ارائه گزارشی در خصوص میزان موجودی ماسه و نمک در موقعیت چهار دیواری توسط مدیر خدمات شهری اقدام و در صورت لزوم درخواست خرید آن پیگیری شود.

- به لحاظ ضرورت هدایت آبهای سطحی در برخی معابر اصلی و فرعی ودر صورت نیاز به هدایت آن آبها در صورت نفوذ به اماکن و منازل پایین تر از سطح کوچه از جمله انتهای خیابان قائمیه و باغ فیض و سایر نقاط نسبت به خرید کیسه کنفی 20کیلویی حداقل 3000 عدد اقدام گردد.

- مقرر شد به لحاظ تسهیل در رفت و آمد شهروندان به اماکن عمومی خصوصاً مدارس نسبت به تخلیه و تحویل کیسه های شن و ماسه در مدارس و استقرار باکس ها ی ماسه و نمک در مجاورت ادارات و میادین اقدام گردد.

- نسبت به خرید 20 عدد نیوجرسی 2 متری با ارتفاع یک متری برای عملیات زمستانی در موقعیت اضطراری تهیه و در صورت نیاز به کار گرفته شود.

- مقرر شد در فرصت باقیمانده در صورتیکه معابر و تاسیسات شهری نیاز به مرمت، لکه گیری و باز سازی دارند با پیگیری معاونت خدمات شهری منطقه رفع گردد.

- مقرر شد کلیه معاونین خدمات شهری در ایام بارش برف در صورت نیاز به تجهیزات و سایر اقدامات سریعاً موضوع را به اطلاع مدیریت خدمات شهری حوزه معاونت واصل تا نسبت به هماهنگی های لازم اقدام گردد.

- مقرر شد معاونین محترم خدمات شهری نسبت به ارسال آدرس دقیق انهار مسدود محدوده مناطق خود (با قید کروکی) به حوزه معاونت خدمات شهری جهت هماهنگی با معاونت عمران اقدام عاجل معمول گردد.

آدرس کوتاه شده: