هفته بسیج گرامی باد
شنبه, ۰۲ آذر ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
هفته بسیج گرامی باد

هفته بسیج گرامی باد

ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص
 
به یقین خداوند دوست دارد کسانی را که در راه او پیکار می کنند که گویی بنایی پولادین اند.
     

ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص

 

به یقین خداوند دوست دارد کسانی را که در راه او پیکار می کنند که گویی بنایی پولادین اند.

                

 

امام خمینی (ره)

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می دهد.

 

بسیج، جمع فداکاری از مردمند ، برای مردم تشکیل یک مجموعه ای در حرکت عظیم یک ملت مجاهد حضور در دفاع، حضور در علم ، حضور در هنر ، حضور در سازندگی ، حضور در سیاست، در فرهنگ، در کمک به مستضعفان ، در کمک به درماندگان ، در تولید، در فناوری ، در پیشبرد مسائل گوناگون کشور، در ورزش، در دخششهای بین المللی ، در هر کار خیر ، این حرکت بسیج است ، حرکتی مردمی ، برای مردم ، در دل مردم ، از خود مردم ، از همه قشرها ، زنان ، مردان، جوانان ، پیران، نوجوانان ، از اصناف گوناگون ، یعنی تشکیل یک مجموعه حزب اله واقعی.

 

بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست ، سیاسی کار نیست ، جناحی نیست ، بسیج مجاهد است ، اما بی انضباط نیست ، افراطی نیست، بسیج عمیقاً متدین و متعبد است، اما متحجر نیست ، بسیج با بصیرت است ، اما از خود راضی نیست ، بسیج اهل جذب است گفته ایم جذب حداکثری اما اهل تسامح در اصول نیست ، بسیج غیور است ، پاسدار خطوط فاصل است، ، بسیج طرفدار علم است ، اما علم زده نیست ، بسیج متخلق به اخلاق اسلامی است ، اما ریاکار نیست ، بسیج در کار آباد کردن در دنیاست ، اما خود اهل دنیاست ، این شد یک فرهنگ.

 فرهنگ بسیجی یعنی آن مجموعه معرفتها و روشها و منشهائی که می تواند مجموعه های عظیمی را در ملت به وجود بیاورد که تضمین کننده حرکت مستقیم و پایدار اسلامی آن ملت باشند . این یک تفکراست، در ذهن هم نیست ، در خارج و در عینیت وجوددارد. حرکت بسیجی ، سرنوشت ایران را ، بلکه سرنوشت فراتر از ایران را تغییر داد تعیین کرد.

 

 

 

                                      بیانات مقام معظم رهبری (دامت برکاته در دیداراقشار نمونه بسیج 5/9/1390)

 

 

 

 

 

آدرس کوتاه شده: