بازارچه های محلی در اسلامشهر راه اندازی می شود
شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بازارچه های محلی در اسلامشهر راه اندازی می شود

بازارچه های محلی در اسلامشهر راه اندازی می شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری اسلامشهر گفت: در حال حاضر در دو منطقه واوان و ابوذر دو بازارچه محلی فعال هستند که با توجه به استقبال شهروندان، در نقاط مختلف شهر و با بررسی های کارشناسی،

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری اسلامشهر گفت: در حال حاضر در دو منطقه واوان و ابوذر دو بازارچه محلی فعال هستند که با توجه به استقبال شهروندان، در نقاط مختلف شهر و با بررسی های کارشناسی، بازارچه های محلی در اسلامشهر راه اندازی خواهد شد.

علیرضا ناصری پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر 29 کانکس میوه در سطح شهر فعال هستند که متاسفانه طی هشت سال گذشته یک ریال بابت اجاره ماهانه به شهرداری پرداخت نکرده اند و با توجه به عدم رضایت شهروندان در خصوص عملکرد این کانکس ها در توزیع میوه، سازمان میادین قصد دارد تا با برچیدن این کانکس ها، بازارچه های محلی را راه اندازی کند.

وی، از انعقاد قراردادهای نادرست سازمان میادین میوه و تره بار در گذشته خبر داد و افزود: متاسفانه با اشخاص حقیقی و حقوقی قراردادهایی بسته شده که امروزه مشکلات بسیاری را به وجود آورده و سازمان میادین را از اهداف اصلی خود دور ساخته است.

این مسئول در خصوص انتقال میدان میوه و تره بار با توجه به اینکه در گذشته هیچ اقدام عملی در این راستا صورت نگرفته است، عنوان کرد: سه سال گذشته تصمیم گرفتند که میدان میوه را از مرکز شهر به جاده شورآباد منتقل کنند و حتی مصوبه شورای شهر را نیز گرفتند و توافقات اولیه صورت گرفت ولی بدلیل اینکه نظر خود حجره داران را تامین نکرده بودند با مخالفت شدید آنها، این کار متوقف شد.

وی اجرای کامل انتقال میدان میوه و تره بار را به خارج از شهر، نیازمند همکاری همه دستگاه ها دانست و بیان کرد: مشکلات موجود میدان میوه به دلیل واقع شدن در مرکز شهر بر هیچ کس پوشیده نیست ولی باید واقع بینانه با این مسئله برخورد کرد، در بهترین حالت اجرای کامل این طرح پنج سال زمان می برد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری اسلامشهر، از پهنه بندی سه نقطه در این شهرستان برای اجرای طرح انتقال میدان میوه، خبر داد و گفت: مشاور سازمان میادین پس از بررسی های لازم سه منقطه از اسلامشهر را برای انتقال میدان میوه و تره بار مناسب ارزیابی کرده و ما هم با برگزاری جلسات مختلف با اتحادیه میادین و خواربارفروشان درصدد هستیم تا بتوانیم به یک جمع بندی قابل قبول برسیم.

این مسئول تاکید کرد: مکان جدید باید دارای دسترسی راحت برای شهروندان، مسیر حمل و نقل آسان برای وسایل نقلیه و فضای لازم برای پارکینگ باشد.

آدرس کوتاه شده: