اسلامشهر میزبان آیت‌الله نوری همدانی خواهد شد
یکشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اسلامشهر میزبان آیت‌الله نوری همدانی خواهد شد

اسلامشهر میزبان آیت‌الله نوری همدانی خواهد شد

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد نوروزی بعد از ظهر روز پنجشنبه 19 دیماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم استقبال از حضرت آیت‌الله نوری همدانی از مراجع

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد نوروزی بعد از ظهر روز پنجشنبه 19 دیماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم استقبال از حضرت آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید جهان اسلام که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولایتمدار شهرستان اسلامشهر در آستانه سالروز ولادت با سعادت پیامبر مکرم اسلام(ص)، افتخار دارند که میزبان عالم ربانی این مرجع جلیل‌القدر جهان تشیع باشند.

نوروزی افزود: آیت‌الله نوری همدانی روز شنبه 28 دی‌ ماه و در آستانه سالروز ولادت با سعادت نبی اکرم (ص) و هفته وحدت در سفری یک روزه به شهرستان اسلامشهر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر این منطقه، دیداری با روحانیون، طلاب و مسئولان این شهرستان خواهند داشت.

امام جمعه اسلامشهر بیان داشت: این مرجع عالیقدر، در مراسم جشن ولادت پیامبر اسلام (ص) که در محل مصلای اسلامشهر با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و ایثارگران، مسئولان ارگان‌ها و نهادها برگزار خواهد شد، برای حاضران سخنرانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: حضور آیت‌الله نوری همدانی در شهرستان اسلامشهر، فرصتی است تا بار دیگر مردم انقلابی این شهرستان تابعیت، حمایت و ولایتمداری خود از ولایت فقیه و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارند.

نماینده ولی فقیه در اسلامشهر تأکید کرد: این مرجع عالیقدر بعد از فتنه سال 88 تاکنون 17 سفر به مراکز استان‌های کشور داشته‌اند و برای نخستین‌بار است که ایشان در یک شهرستان حضور پیدا خواهند کرد.

وی گفت: به همت مردم و مسئولان ارگان‌ها و نهادهای شهرستان مقدمات سفر این عالم جلیل‌القدر فراهم شده و امیدواریم که خاطره این سفر برای مردم اسلامشهر و تاریخ این شهرستان به خوبی ثبت و ضبط شود.

در ادامه این جلسه امیر حقیقی فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت این سفر اظهار داشت: برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم، پنج کمیته با همکاری و مشارکت مسئولان ارگان‌ها و نهادهای مختلف شهرستان تشکیل می‌شود و انتظار داریم که همه اعضا وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهند.

حقیقی افزود: برگزاری این مراسمات فراتر از وظایف قانونی مسئولان بوده و همه از نظر شرعی و عرفی و اخلاقی موظف می‌باشند در جهت حمایت از رهبری و ولایت فقیه و همچنین حفظ ارزش و شأن مرجعیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

به گزارش فارس از اسلامشهر قرار است حضرت آیت‌الله نوری همدانی عصر روز جمعه 27 دی ماه در شهرستان اسلامشهر حضور یافته و پس از استقبال مردم و مسئولان در محل گلزار شهدای این شهرستان ضمن تجدید بیعت با مقام شهدا، با قرائت و نثار فاتحه‌ای به مقام شهیدان، ادای احترام نمایند.

آیت‌الله نوری همدانی صبح روز شنبه 28 دی ماه از ساعت 9 تا 11 در جمع علما، روحانیون و طلاب شهرستان حاضر شده و ضمن دیدار با آنها دقایقی نیز به سخنرانی خواهند پرداخت.

این مرجع عالیقدر، عصر روز شنبه نیز با اقشار مختلف مردم شهرستان اسلامشهر در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان دیدار و سخنرانی خواهند داشت، که در ابتدای این مراسم حاضران نماز مغرب و عشا را به امامت ایشان اقامه خواهند کرد.

آدرس کوتاه شده: