تعامل سازمان فرهنگی ورزشی و اداره تبلیغات اسلامشهر
یکشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تعامل سازمان فرهنگی ورزشی و اداره تبلیغات اسلامشهر

تعامل سازمان فرهنگی ورزشی و اداره تبلیغات اسلامشهر

مدیرعامل سازمان
فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته وحدت
با رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش روابط عمومی
س

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته وحدت با رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی؛ در این دیدار که عصر روز گذشته در محل اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر صورت گرفت، مهندس سلیمی ضمن گرامیداشت هفته وحدت و ولادت با سعادت نبی اکرم(ص) و سلاله پاکش امام جعفرصادق(ع)، هفته وحدت را فرصتی برای نمایش وحدت مسلمانان خواند و گفت: شرافت و سربلندی ایران اسلامی در گرو حفظ و تحکیم وحدت در بین مسلمانان است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر با اشاره به اینکه تفرقه بین مذاهب جزء برنامه های استکبار است، گفت: ارائه خرافات و اشتباهات اعتقادی از مهمترین ابزارهای استکبار جهانی در این خصوص است.

حجت الاسلام کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر نیز ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و رئیس مذهب شیعه امام جعفرصادق(ع)، مشارکت پررنگ هئیت های مذهبی شهرستان در برگزاری مراسمات هفته وحدت را از نکات مثبت برنامه های امسال خواند.

گفتنی است برگزاری جشن های مختلف در مناطق شهرداری و سطح شهرستان با همکاری هیئات مذهبی، مسابقه کتابخوانی با همکاری نهاد کتابخانه ها و اداره ارشاد در سطح مراکز فرهنگی سازمان و شهرستان از جمله برنامه های پیش بینی شده سازمان فرهنگی ورزشی برای هفته وحدت می باشد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
آدرس کوتاه شده: