قهرمانان مسابقات ورزشی پرسنل شهرداری تجلیل شدند
چهارشنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
قهرمانان مسابقات ورزشی پرسنل شهرداری تجلیل شدند

قهرمانان مسابقات ورزشی پرسنل شهرداری تجلیل شدند

عصر دیروز با حضور سرپرست شهرداری و برخی
از اعضای شورای اسلامی شهر، قهرمانان رشته های مختلف مسابقات ورزشی پرسنل شهرداری با
عنوان «جام ولایت» تجلیل شدند.


به گزارش روابط عمومی سا

عصر دیروز با حضور سرپرست شهرداری و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، قهرمانان رشته های مختلف مسابقات ورزشی پرسنل شهرداری با عنوان «جام ولایت» تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی؛ مهندس سلیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از حضور پرسنل و برخی از مدیران  شهرداری در این دوره از مسابقات، از اجرای برنامه های متعدد ورزشی برای پرسنل شهرداری در ماه های آینده خبر داد و گفت: سازمان فرهنگی ورزشی به دلیل رسالت فرهنگی و ورزشی خود برنامه های متعددی برای ایجاد نشاط و صمیمیت در بین پرسنل شهرداری برگزار خواهد کرد.

سلیمی تصریح کرد: قطعاً مسابقات جام ولایت در شأن و منزلت پرسنل محترم شهرداری نبوده است اما سعی کردیم در حد توان مان به وظیفه ذاتی خود عمل کنیم.

مهندس نجاتی سرپرست شهرداری اسلامشهر نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه در سالهای اخیر و با تشکیل سازمان فرهنگی ورزشی، فعالیت های ورزشی و فرهنگی شهرداری تخصصی تر شده است، گفت: خوشبختانه تیم های مختلف شهرداری اسلامشهر در سال های گذشته خوب نتیجه گرفته اند و توانسته اند در مسابقات مختلف استانی و کشوری بدرخشند.

سرپرست شهرداری اسلامشهر با اعلام اینکه هم اکنون حدود 400 نفر از پرسنل شهرداری از امکانات ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی استفاده می کنند، گفت: متأسفانه امکانات ورزشی شهرداری بسیار محدود است و هنوز استخر و سالن ورزشی مجموعه امام خمینی(ره) مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

نجاتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نسل جوان نعمت کشور ماست، گفت: اگر نسل جوان در دوران دفاع مقدس نبودند، قطعاً در آن دوران کشور با مشکلات زیادی مواجه بود. وی افزود: اکنون نیز همین نسل جوان هستند که با تلاش خودشان در عرضه های مختلف علمی، ورزشی و دفاعی، باعث سرافرازی کشور عزیزمان شده اند.

در ادامه این مراسم نفرات برتر رشته های مختلف ورزشی توسط مهندس عبدالهیان و مهندس نوری از اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس نجاتی سرپرست شهرداری، کرمی معاون فرهنگی اجتماعی، فیضی رئیس اداره حراست و برخی از مدیران مناطق و سازمان ها مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است در این دوره از مسابقات حدود 350 نفر از پرسنل شهرداری در 5 رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، دارت و تنیس روی میز در 2 بخش آقایان و بانوان به رقابت پرداختند که در نهایت 90 نفر از آنها موفق به کسب عنوان برتر و دریافت حکم قهرمانی و هدیه شدند.   

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
آدرس کوتاه شده: