دهه فجر فرصتی برای آشنایی نسل جدید با اهداف انقلاب اسلامی است
شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
دهه فجر فرصتی برای آشنایی نسل جدید با اهداف انقلاب اسلامی است

دهه فجر فرصتی برای آشنایی نسل جدید با اهداف انقلاب اسلامی است

مهندس
سلیمی با تأکید بر لزوم احیاء ارزش‌های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی
برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جدید با انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف مقدس آن است.


به
گزارش رو

مهندس سلیمی با تأکید بر لزوم احیاء ارزش‌های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جدید با انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف مقدس آن است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر روز پنجشنبه در جلسه کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان اسلامشهر، گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی، دولتی و غیردولتی که با نسل جوان و نوجوان سر و کار دارند، باید زمینه انتقال فرهنگ و آرمان‌های انقلاب به جوانان را فراهم کنند.

وی بیان داشت: این نسل باید انقلاب اسلامی را با واقعیت‌ها، حوادث و ریشه‌های شکل گیری آن بشناسد. 

سلیمی بر ضرورت حضور همه جانبه مردم در صحنه‌ها تأکید کرد و افزود: دهه فجر در واقع یادآور ایثار و فداکاری و شهادت جوانانی است که در راه انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم طاغوت از جان مایه گذاشتند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی ادامه داد: دهه فجر یادآور رهایی مردم مبارز و قهرمان ایران از استبداد حکومت 2500 ساله شاهنشاهی و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: ملت ایران در دفاع از آرمان‌ها و موازین امام و رهبری و شهدا، با سلاح بصیرت و بیداری در بیش از سه دهه گذشته بخش دیگری از افتخارات نظام مقدس اسلامی را رقم زده‌اند.

سلیمی افزود: تبیین صحیح ماهیت و اهداف راهبردی انقلاب اسلامی، تقویت وحدت و انسجام ملی و امید آفرینی به آینده نظام اسلامی از اصلی ترین اصول و مبانی برنامه های دهه فجر می باشد که باید به این اصل مهم توجه شایانی شود .

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی در تشریح برنامه های این سازمان برای گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سازمان فرهنگی ورزشی امسال برنامه های خود را با شعار «ولایت رمز ماندگاری انقلاب» در قالب های متعددی برگزار خواهد کرد.

سلیمی برگزاری همایشی با این عنوان برای پرسنل شهرداری اسلامشهر را یکی از برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی عنوان کرد و افزود: جشنواره نقاشی فجر ماندگار در مراکز فرهنگی سازمان، همایش پیاده روی خانوادگی، مسابقه کتابخوانی، مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی برای مسئولین شهر به همراه نورافشانی، چاپ ویژه نامه دهه فجر و مسابقات ورزشی پرسنل شهرداری اسلامشهر از دیگر برنامه هایی است که برای دهه فجر امسال برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی همچنین چاپ و توزیع پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، پوسترهای متناسب با دهه مبارک فجر و بادکنک را از اقدامات این سازمان در روز راهپیمایی 22 بهمن دانست و افزود: مسابقه بهترین عکس با عنوان «یاران انقلاب» و مسابقه ساخت بهترین آدمک عروسکی با عنوان «دشمن من» نیز برای شهروندان عزیز اسلامشهری برنامه ریزی شده است و علاقه مندان می توانند در این مسابقات شرکت نمایند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
آدرس کوتاه شده: