تشریح عملکرد شهرداری منطقه دو از زبان مهندس مولائی
دوشنبه, ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۲۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تشریح عملکرد شهرداری منطقه دو از زبان مهندس مولائی

تشریح عملکرد شهرداری منطقه دو از زبان مهندس مولائی

مهندس
مولایی شهردار منطقه دو، عملکرد سه ماهه این منطقه را از اول آبان ماه تا پایان دی ماه سال
جاری تشریح کرد.
 مولائی شهردار منطقه دو در خصوص جدول گذاری و
زیرسازی معابر منطقه دو گفت



مهندس مولایی شهردار منطقه دو، عملکرد سه ماهه این منطقه را از اول آبان ماه تا پایان دی ماه سال جاری تشریح کرد.

 مولائی شهردار منطقه دو در خصوص جدول گذاری و زیرسازی معابر منطقه دو گفت: در این خصوص خیابان 16 متری نیایش و کوچه های 2، 4 و 11خیابان طوبی در محله هیئت امناء قائمیه، کوچه های 43، 39، 3/21 و 51 محله قائمیه، کوچه های بهستان 3 و 17 خیابان سنگبری، کوچه های 19 و 23 محله محمدی- مدنی، کوچه های ترنج 1 و 10 و 12 خیابان استاد شهریار، کوچه های البرز 3، 9 و 13 محله شیرودی، کوچه 16 زرافشان، کوچه های 8و 16 باغ فیض، مجتمع بهار در خیابان صیاد شیرازی و کوچه های ادیب 6 و 7 خیابان امام جعفر صادق(ع)،ابتدای خیابان زرافشان ،خیابان شهید آوینی و انتهای خیابان کمیل در محله ی عدل آباد،اصلاح نهر های موجود در انتهای کوچه 51 شهرک قائمیه ،جدول گذاری و زیرسازی شده اند.

وی با اشاره به اینکه حدفاصل میادین اول و دوم بلوار قائمیه عملیات تراش و روکش آسفالت شده است، گفت: روکش آسفالت کوچه های 6، 8، 12 و 14محله محمدیه، انتهای کوچه 43 قائمیه، کوچه 16 زرافشان و کوچه 4، 8، 10 و 16 باغ فیض نیز در این مدت انجام شد.

شهردار منطقه دو در خصوص ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر منطقه افزود: در سه ماه گذشته کوچه های 1 تا 8 محله احمد خمینی، کوچه های 3 و 5 احمدیه - فیضیه، کوچه های 43 و 45 زرافشان، کوچه 32 محله محمدیه، کوچه 32 باغ فیض، کوچه 17 محله محمدی - مدنی، پیاده رو خیابان سنگبری، کوچه های منشعب به خیابان شیرودی، میدان میوه و تره بار، کوچه های کاج 1 تا 7 محله پشت تالار تانیا، کوچه های 4و 6 و51 محله قائمیه و کوچه های 11، 13 و 15 محله محمدیه،کوچه پروین اعتصامی در بلوار نواب صفوی،نوار حفاری خیابان مهدیه ، ترمیم و لکه گیری آسفالت شدند.

مهندس مولایی در ادامه به اقدامات صورت گرفته توسط واحد امانی منطقه اشاره کرد و گفت: پخش 500 تن آسفالت و همچنین دال گذاری به تعداد 150 عدد در سطح منطقه توسط عوامل زحمتکش امانی انجام گرفته است.

وی در ادامه در خصوص عملکرد زیباسازی منطقه گفت : در طول سه ماه گذشته بیش از 500 کیلو رنگ پلاستیک به جهت رنگ آمیزی و زیبا سازی دیوارهای سطح منطقه مورد استفاده قرار گرفته است.مهندس مولائی با تاکید بر استفاده از نیروهای مجرب و متخصص در این امر گفت : در طول این سه ماه دیوار های مدارس ام ابیها ، باقر العلوم ، حضرت مریم ،شهید احمدی روشن ،شهدای کارتن سازی مورد رنگ آمیزی و طراحی قرار گرفت . همچنین دیوار های بیرونی و داخلی کلانتری 15 امامزاده عقیل (ع) و مقر استقرار یگان امداد نیروی انتظامی،دیوار های اطراف مصلی بزرگ شهرستان نیز جز اماکنی بودند که توسط عوامل زیباسازی منطقه دو مورد رنگ آمیزی و طراحی قرار گرفتند .

شهردار منطقه دو در خصوص عملکرد درآمدی این منطقه در طول سه ماه گذشته نیز گفت : با توجه به رکود بازار مسکن و به تبع آن کم شدن درخواستهای مردمی به جهت دریافت مجوز ساخت و ساز و امور مربوط، پرسنل خدوم ان منطقه تمام تلاش خود را بکار گرفته تا در این امر نیز گوی سبقت را از دیگر مناطق ربوده و عملکرد درآمدی منطقه را همچنان رو به رشد نگه دارند .

وی در پایان از تلاشها و پیگیری های کلیه مسئولین واحد های مربوطه در منطقه دو و همکاران حاضر در این منطقه  تقدیر و تشکر کرد.


آدرس کوتاه شده: