مجموعه ورزشی قصر آبی پارس در اسلامشهر افتتاح شد
سه شنبه, ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
مجموعه ورزشی قصر آبی پارس در اسلامشهر افتتاح شد

مجموعه ورزشی قصر آبی پارس در اسلامشهر افتتاح شد

مجموعه ورزشی قصر آبی پارس در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در شهرک واوان با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامشهر و مدیران استانی افتتاح شد.

به

مجموعه ورزشی قصر آبی پارس در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در شهرک واوان با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامشهر و مدیران استانی افتتاح شد.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر به نقل از مهر، عصر روز گذشته در ابتدای مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ضمن تقدیر از اشخاصی که در امر ورزش سرمایه گذاری می کنند، اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار این مجموعه بنده در اطلاع بودم و می دانم که چه راه طولانی و سختی را برای تکمیل مجموعه ورزشی قصر آبی پارس متحمل شده اند.

محمدحسین نژادفلاح با اشاره به اینکه تصور نمی کرد این مجموعه به این زودی ها افتتاح شود، افزود: اگر ساخت چنین مجموعه ای در اختیار اداره کل بود تا 7 الی 8 سال دیگر هم، به بهره برداری نمی رسید ولی اداره کل ورزش استان تهران با توجه به بضاعت خود از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می کند.

هیچ راهی به جز حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در امر ورزش نداریم

در ادامه این مراسم نماینده مردم تهران در مجلس، ضمن یادآوری یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی اظهار داشت: آسایش و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم، عزت و آبرویی که داریم به برکت جانفشانی های آنان است پس باید قدر خدمت به مردم را بدانیم و با تمام توان و بدون منت خدمات شایسته ای را به شهروندان ارائه بدهیم.

حسین طلا، توان دولت در بخش عمران را ناچیز برشمرد و افزود: بودجه عمرانی و تجهیزات استانداری تهران، 41 شهر و 460 روستای استان تهران بالغ بر 301 میلیارد تومان برآورد شده بود ولی تاکنون در حدود 66 میلیارد تومان از این بودجه محقق شده، هیچ راهی به جز حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در امر ورزش نداریم.

وی، ورزش در دنیای امروز را یک صنعت دانست و اظهار داشت: طبیعی است که وقتی یک فردی در جایی سرمایه گذاری می کند باید به سود آن بیاندیشد، با توجه به پتانسیل بالای شهرستان اسلامشهر در امر ورزش، از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت های لازم صورت می گیرد چرا که گسترش و تقویت ورزش باعث کاهش مشکلات اجتماعی می شود.

از نظر فضاهای ورزشی فقیر هستیم

مربی سابق تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم، ساخت اماکن ورزشی را از وظایف دولت برشمرد و اعلام کرد: عقل سالم در بدن سالم است و هر کشوری که جوانان سالم تری داشته باشد، موفق تر است.

منصور برزگر ادامه داد: اینکه دولت بگوید بودجه نداریم اصلا قابل قبول نیست، کشور ایران از نظر فضاهای ورزشی فقیر است، جای تاسف است که اماکن ورزشی را به پیمانکاران اجاره می دهند و باعث می شود پرداخت شهریه برای خانواده ها سنگین تر شود، از شهردار تهران تشکر می کنیم که در اماکن ورزشی شهرداری تهران با کمترین هزینه جوانان می توانند ورزش کنند.

وی، ضمن انتقاد شدید از بی توجهی به ورزش کشتی یادآور شد: در ورزش فوتبال یک عده منافع دارند و شما می بینید که کشتی گیری که قهرمان المپیک است و برای کشور افتخار آفریده به اندازه فوتبالیست درجه 3 برایش ارزش قائل نمی شوند.

گفتنی است، مجموعه ورزشی قصر آبی پارس با سرمایه گذاری تقی اکبرنژاد قهرمان اسبق کشتی و علیرضا غلامی پویا در شهرک واوان به بهره برداری رسید.

این پروژه در مدت سه سال در زمینی به مساحت دو هزارمتر مربع و در سه طبقه با 600 مترمربع بنای مفید، شامل بخش های مختلفی است.

 

آدرس کوتاه شده: