حضور سرمایه گذاران اروپایی در اسلامشهر
پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
حضور سرمایه گذاران اروپایی  در اسلامشهر

حضور سرمایه گذاران اروپایی در اسلامشهر

بمنظور ایجاد درآمد پایدار و توسعه شهر اسلامشهر ، زمینه های حضور  سرمایه گذاران اروپایی در شهراسلامشهر فراهم شده است .
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر به نقل از فارس، روز پن

بمنظور ایجاد درآمد پایدار و توسعه شهر اسلامشهر ، زمینه های حضور  سرمایه گذاران اروپایی در شهراسلامشهر فراهم شده است .

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر به نقل از فارس، روز پنجشنبه هشتم اسفند ماه یکی از سرمایه گذاران خارجی ، به منظور  بررسی  زمینه های سرمایه گذاری در سطح  شهرستان اسلامشهر ، در محل شهرداری اسلامشهر حاضر شد.

این سرمایه گذار خارجی که ازیک کشور اروپایی می باشد،  با حضور در شهراسلامشهر و بررسی  زمینه های  سرمایه گذاری  ضمن گفتگو با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر  اسلامشهر  پیش توافق  همکاری  در این شهر را  منعقد نمود .

براساس توافق بعمل آمده قرار است که این سرمایه گذار اروپایی  ،  در زمینه های خدماتی ، رفاهی ، درمانی براساس اولویت های  ارائه شده از سوی شورای اسلامی و شهرداری اسلامشهر  در این منطقه سرمایه گذاری نماید .

این سرمایه گذار حاضرگردیده ،  بدون  هیچ محدودیتی  سرمایه لازم برای  اجرایی نمودن طرحهای کارشناسی شده و اولویت دار درشهرستان را  فراهم کند ، تا ضمن ایجاد اشتغال برای جوانان  این منطقه ، در زمینه های مختلف  که بازده زود هنگامی هم  بهمراه خواهد داشت  ، فعالیت  نماید. 

سرمایه گذار اروپایی   طی گفتگویی با خبرنگاران ، شهردار واعضای شورای اسلامی شهر  اسلامشهر اظهارداشت:  ما با با توجه به اینکه یک سابقه سرمایه گذاری و فعالیت 30 ساله  با جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود داریم  ، بدنبال   بازارهای جدید برای توسعه فعالیتهای خود هستیم .

وی افزود :  قطبهای   صنعتی اروپا  اشباح شده  وشرایط  و زمینه های سرمایه گذاری در ایران   فراهم می باشد  ، هرچند که با توجه به تحریمها  این کار سخت می باشد ، اما برای ما از سرمایه گذاریی که درکشور کوبا انجام داده ایم  ، به مراتب آسانتر  می باشد .

این سرمایه گذار تاکید کرد : ما آمادگی لازم را داریم که در زمینه احداث  کانسرت  بیمارستانی به سبک نوین  کشورهای  اروپایی  ، در این منطقه سرمایه گذاری کنیم و با توجه  موقعیت استراتژیکی شهرستان اسلامشهر این سرمایه گداری مرقون به صرفه می باشد .

احمد رئیسی  شهردار اسلامشهر  نیز در این نشست  طی سخنانی  اظهارداشت : امروز ارزش جذب  سرمایه و  سرمایه گذاری  برکسی پوشیده نیست و رویکرد دولت جدید ، با محوریت جذب   سرمایه  و توسعه کشور  برهمه روشن است .

رئیسی  افزود :  ازاین فرصت  و فضای بوجود آمده باید، حداکثربهره واستفاده را ببریم و زمینه های  ایجاد  در آمد پایدار و توسعه  شهر را فراهم  نماییم .

شهرداراسلامشهر  تصریح کرد : اسلامشهر با توجه به اینکه  از موقعیت استراتژیکی  ویژه  برخورداراست  و کانون  منطقه  جمعیتی  2میلیون نفری   می باشد ،  بازار  خدماتی  و برتری  را پیرامون خود  بوجود آورده است، که قابلیت سرمایه گذاری   در این منطقه  را تامین می کند .

وی تاکید کرد : اسلامشهر  کانون توجه  است که در اختیار داشتن   محورهای مواصلاتی  زمینی ، هوایی و ریلی  ، وجود مراکز تولیدی و  صنعتی  و قطب کشاورزی  از پتانسیلهای و ویژه گیهای  منحصر بفرد این منطقه می باشد.

 قابل ذکر است که  این سرمایه گذار خارجی بنا به دعوت  پرویز جعفری  عضور شورای اسلامی شهر اسلامشهر و نماینده شورا درکمیته اشتغال  و سرمایه گذاری به منظورایجاد درآمد پایدار و  توسعه  شهر به اسلامشهر  دعوت  شده است که ، مقرر گردید بعد از بررسی طرحهای  ارائه شده  از سوی شهرداری  اعضای شورای اسلامی شهر  ، سرمایه گذار ظرف 2ماه   فعالیت خود را در این منطقه آغاز خواهد نمود .

آدرس کوتاه شده: