بهره برداری از ناوگان بازسازی شده اتوبوسرانی اسلامشهر
یکشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بهره برداری از ناوگان بازسازی شده اتوبوسرانی اسلامشهر

بهره برداری از ناوگان بازسازی شده اتوبوسرانی اسلامشهر

ناوگان بازسازی شده اتوبوسرانی اسلامشهر توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی
شهر اسلامشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر؛ صبح روز پنجشنبه
شهردار اس

ناوگان بازسازی شده اتوبوسرانی اسلامشهر توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر؛ صبح روز پنجشنبه شهردار اسلامشهر به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهرداری با حضور در سازمان اتوبوسرانی اسلامشهر در ابتدای واوان ضمن بازدید از ناوگان بازسازی شده اتوبوس های شهری، در جریان چگونگی تعمیر و بازسازی اساسی این ناوگان قرار گرفتند.

شهردار اسلامشهر ضمن قدردانی از زحمات پرسنل سختکوش سازمان اتوبوسرانی، گفت: با توجه به اینکه کار آماده سازی اتوبوسها توسط عوامل سازمان اتوبوسرانی بسیجی وار صورت گرفته است، بنابراین افتتاح این اتوبوسها را به فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان اسلامشهر واگذار می کنیم.

مدیرعامل اتوبوسرانی با اشاره به اینکه هزینه خرید یک اتوبوس بین 500 تا 600 میلیون تومان می باشد، گفت: تعمیر و بازسازی اساسی این اتوبوس ها با هزینه خرید یکدستگاه اتوبوس نو برابری می کند.

شایان ذکر است در این مراسم از تعداد 11 دستگاه اتوبوس شهری شهاب که با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان با استفاده از توان فنی بخش خصوصی بومی شهر، نیروهای فنی سازمان و با تلاش و همت شبانه روزی پرسنل در حداقل زمان بازسازی شده بود، بهره برداری گردید.

گفتنی است در حاشیه این مراسم شهردار اسلامشهر دستور داد ذبح قربانی صورت نگرفته و این قربانی به یکی از مراکز خیریه اهداء شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
آدرس کوتاه شده: