بررسی پتانسیل های فوتبال اسلامشهر در برنامه 90
دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بررسی پتانسیل های فوتبال اسلامشهر در برنامه 90

بررسی پتانسیل های فوتبال اسلامشهر در برنامه 90

عصر روز گذشته، گزارشگران برنامه 90 با
حضور در ورزشگاه امام خمینی(ره) و نسیم، ظرفیت های فوتبال اسلامشهر را برای پخش در
این برنامه بررسی کردند.


به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی

عصر روز گذشته، گزارشگران برنامه 90 با حضور در ورزشگاه امام خمینی(ره) و نسیم، ظرفیت های فوتبال اسلامشهر را برای پخش در این برنامه بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی؛ در این برنامه که به دعوت اداره امور اماکن ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی صورت گرفت، برخی از پیشکسوتان و بازیکنان اسلامشهر، ظرفیت های فوتبالی موجود در شهرستان را بیان کردند.

پرویز برومند (دروازبان سابق تیم ملی و استقلال تهران)، منصور احمدزاده (بازیکن سابق تیم های استقلال تهران، استیل آذین و پاس همدان)، مصطفی صبری (بازیکن تیم فجر سپاسی) و احمد قلی پور(پیشکسوت فوتبال) بازیکنانی بودند که در مقابل دوربین برنامه 90، در خصوص وضعیت گذشته و حال فوتبال اسلامشهر گفتگو کردند.

از نظر این بازیکنان، نبود یک باشگاه قدرتمند در شهرستان، مهمترین دلیلی است که علی رغم وجود امکانات مناسب، مانع از شکوفا شدن استعدادهای فوتبالی اسلامشهر شده است.

استعداد نوجوانان اسلامشهری شکوفا نمی شود

منصور احمدزاده بازیکنی که به دلیل مصدومیتهای پیاپی، خیلی زود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، در حاشیه این برنامه با اشاره به اینکه اسلامشهر نوجوانان بسیار با استعدادی در زمینه فوتبال دارد، گفت: به دلیل نبود یک باشگاه ورزشی قوی در اسلامشهر که این نوجوانان بتوانند خودشان را در آنجا نشان دهند و اینکه امکان حضور در باشگاه های تهرانی نیز برای اکثر این عزیزان وجود ندارد، معمولاً بدون اینکه استعداد فوتبالی نوجوانان اسلامشهری کشف شود، عمر فوتبالی شان به اتمام می رسد.

احمدزاده تأکید کرد: اسلامشهر پتانسیل حضور در لیگ دسته یک کشور و حتی لیگ برتر را دارد و مسئولین باید با الویت قرار دادن موضوع فوتبال، برای صعود تیم فوتبال شهرداری به لیگ دسته یک یا خرید یک تیم در لیگ های بالاتر تلاش کنند.

وی افزود: البته این مهم در سالهای ابتدایی مستلزم صرف هزینه های نسبتاً زیادی است اما با صعود به لیگ دسته یک، کلیه هزینه های تیم از طریق جذب اسپانسرهای مالی تأمین خواهد شد.  

اسلامشهر صاحب یک تیم در لیگ دسته دو خواهد شد

احمد قلی پور از پیشکسوتان فوتبال اسلامشهر و رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر نیز ضمن تشکر از زحمات بازیکنان و مربیان تیم فوتبال شهرداری که موجب صعود این تیم به لیگ دسته سه کشور شده اند، گفت: درصورتیکه بضاعت شهرداری اجازه دهد، این تیم را واگذار نموده و یک تیم در لیگ دسته دو خریداری می نمائیم. وی افزود: امیدواریم این مهم قبل از شروع لیگ سال آینده محقق شود.

قلی پور تأکید کرد: برای تقویت تیم فوتبال شهرداری و حضور قدرتمند در لیگ کشوری، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از پتانسیل بالای فوتبالیست های بومی استفاده کنیم، اما در برخی از پست ها لازم است یکی دو بازیکن کمکی استفاده شود.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر ابراز امیدواری کرد: تیم فوتبال شهرداری در سال آینده نیز به موفقیت خواهد رسید.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
آدرس کوتاه شده: