جشنواره های ورزشی تفریحی «کوثر» در بوستان های شهر
چهارشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۲۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
جشنواره های ورزشی تفریحی «کوثر» در بوستان های شهر

جشنواره های ورزشی تفریحی «کوثر» در بوستان های شهر

به
مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با حضور بانوان ورزشکار ورزشهای صبحگاهی، 4
جشنواره ورزشی تفریحی با عنوان «جشنواره کوثر» در بوستان های شهر برگزار می شود.


به
گزارش روابط عم

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با حضور بانوان ورزشکار ورزشهای صبحگاهی، 4 جشنواره ورزشی تفریحی با عنوان «جشنواره کوثر» در بوستان های شهر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی؛ محمدمهدی سلیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی در جلسه هماهنگی برنامه های روز مبارک زن که با حضور مربیان ورزشهای صبحگاهی بانوان برگزار شد با اعلام خبر فوق گفت: این جشنواره ها شامل مسابقات ورزشی تفریحی به همراه جشن و مولودی خوانی می باشند که به جهت ارج نهادن به مقام شامخ بانوان در ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) برگزار خواهند شد.

 وی افزود: بوستان های محل برگزاری این جشن به نحوی انتخاب شده است که بانوان محترم بتوانند به راحتی در یکی از این مراسمات حضور داشته باشند.

سلیمی گفت: در نخستین روز هفته آینده، این جشنواره در بوستان شهید مصطفی خمینی(ره) آغاز خواهد شد و به ترتیب در روزهای بعد در بوستان فدک، بوستان شهید فهمیده واوان و بوستان ملت قائمیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سلامتی روحی و جسمی شهروندان از ارزش بالایی است، گفت: مربیان باید تلاش کنند محیطی نشاط آور در بوستان ها فراهم کنند تا بانوان و علی الخصوص جوانان بیشتری از این ورزش ها استقبال کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به وجود مشکلات بانوان در پارکهای سطح شهر، گفت: برای رفع مشکلات بانوان از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و امیدواریم بتوانیم با تشکیل کارگروهی با حضور مربیان و مسئولین مرتبط شهرداری و شورا، این مشکلات مرتفع گردد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
آدرس کوتاه شده: