به مشارکت خانم ها در مدیریت های شهری و شهرداری اهتمام دارم
سه شنبه, ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۲۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
به مشارکت خانم ها در مدیریت های شهری و شهرداری اهتمام دارم

به مشارکت خانم ها در مدیریت های شهری و شهرداری اهتمام دارم

رئیسی گفت: به مشارکت خانم ها در مدیریت های شهری و شهرداری اهتمام دارم و امیدوار هستم مشارکت شما در مدیریت شهری در طول ماه ها و سالهای پیش رو افزون تر شود.
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری


رئیسی گفت: به مشارکت خانم ها در مدیریت های شهری و شهرداری اهتمام دارم و امیدوار هستم مشارکت شما در مدیریت شهری در طول ماه ها و سالهای پیش رو افزون تر شود.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر؛ احمد رئیسی شهردار اسلامشهر در مراسم گرامیداشت روز زن، ضمن تبریک میلاد باسعادت ام الائمه حضرت زهرا(س) و نامگذاری روز زن به تقارن میلاد ایشان، بیان داشت : اهتمام به مشارکت خانم ها در مدیریت های شهری و شهرداری دارم و پیشنهاد آن را مطرح کرده ام .

وی افزود: مادامیکه در این شهرداری هستم اشخاص را نسبت به تجربه و بنا به تلاش و شایستگی هایشان در رده های تصمیم گیری شهرداری فعال خواهم کرد و امیدوار هستم مشارکت شما در مدیریت شهری در طول ماه ها و سالهای پیش رو افزون تر شود.

شهردار اسلامشهر با اشاره به نقش موثر زنان در رده های مدیریتی شهر و کشور اظهار داشت: در قیاس با گذشته های دور، شاهد هستیم که نقش خانم ها پیوسته در نظام اداری جمهوری اسلامی برجسته تر شده است، مثلا در بسیاری از قسمت ها اصلاحاتی صورت گرفته و نظام اداری جمهوری اسلامی و کلیت آن به مشارکت زنان در اداره امور کشور اهتمام جدی دارد.

وی افزود: درصد بیشتر دانشگاه ها را خانم ها تشکیل می دهند و صرف نظر از برخی مشاغل که مناسب آنها نیست، در بسیاری از مشاغل می توانیم از خانم ها استفاده کنیم. در برخی شهرها مسئولان خانم عملکرد بسیار خوبی داشته و بهتر و قانونمندتر از آقایان و حتی در مورد رضایتمندی از دید مردم مطلوبتر عمل کرده اند.

شهردار اسلامشهر درخصوص تعطیلی روزهای پنج شنبه اظهار داشت: در این خصوص تلاش خوبی شده است و در دیدار اخیر با استاندار تهران از وی خواستم تا باتوجه به اهمیت اسلامشهر بعنوان نزدیکترین و بزرگترین شهر تهران هر مزیت برای تهران، برای اسلامشهر نیز درنظر گرفته شود.

رئیسی افزود: اگر تهران و کرج به جهت کاهش ترافیک و آلودگی هوا تعطیل شده اند، دلایلی که برای آنها برشمرده شده برای اسلامشهر نیز صادق است. وی تأکید کرد: تعطیلی پنجشنبه ها در اسلامشهر، کاهش بار ترافیکی در جنوب تهران و حتی تهران و سالم سازی هوا را به دنبال خواهد داشت.

شهردار اسلامشهر ادامه داد: اسلامشهر علاوه بر مرکز استان بودن، دو میلیون مخاطب دارد و کانون تمام شهرهای جنوب شرق،غرب وجنوبی و شهرهای حاشیه ای تهران است. وی افزود: ما باید باور کنیم که اسلامشهر اولین شهر تهران است و در عین حال بزرگترین شهر در نزدیکی فرودگاه امام خمینی(ره) است.

رئیسی با اشاره به اینکه اسلامشهر بزرگترین شهر در جاده های ترانزیتی و راه آهن است، بیان داشت: بسیاری از پتانسیل های اسلامشهر بصورت بازارهای محلی، منطقه ای، کشوری و فراکشوری قابل تعریف است.

گفتنی است در این مراسم که روز یکشنبه در سالن آمفی تئاتر شهرداری و با همت اداره روابط عمومی، معاونت اجتماعی فرهنگی و امور بانوان برگزار شد، نایبی رئیس شورای اسلامی شهر و همچنین زبیده نصیری و ارینب مسرور از بانوان عضو شورا نیز با ایراد سخنانی این مناسبت فرخنده را تبریک گفتند.

در پایان مراسم از همه پرسنل خانم شاغل در شهرداری و همچنین مادر و همسر شهید بیضایی با اهدا گل و هدیه تقدیر شد.

آدرس کوتاه شده: