جشن میلاد مولود کعبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد
پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
جشن میلاد مولود کعبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد

جشن میلاد مولود کعبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد

شب گذشته، جشن میلاد مولود کعبه در
ورزشگاه امام خمینی(ره) با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر برگزار و
به صورت زنده از شبکه 5 سیما پخش شد.


در این مراسم که دکتر رحما

شب گذشته، جشن میلاد مولود کعبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر برگزار و به صورت زنده از شبکه 5 سیما پخش شد.

در این مراسم که دکتر رحماندوست نماینده مجلس شورای اسلامی، تعدادی از اعضای شورای شهر و مسئولین شهرستان حضور داشتند، شهردار اسلامشهر ضمن تأکید بر اینکه نباید نسبت به نامگذاری امسال برخورد شعاری داشته باشیم، گفت: در جلسه ای که در ساعات ابتدایی سال جدید با حضور مدیران شهرداری داشتیم، بر این موضوع تأکید شد.

رئیسی گفت: برای تحقق شعار امسال، ابتدا باید پتانسیل ها و توانمندی های موجود در شهرداری شناسایی شود تا معلوم شود چگونه می توانیم در تحقق این هدفگذاری حرکت کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اسلامشهر مهد فرهنگ، حافظان و قاریان قرآن، و قهرمانان ورزشی است، گفت: باید ظرفیت ها و چهره های فرهنگی و ورزشی شهرستان به خوبی معرفی شوند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر اینکه بسیج یک فرهنگ است، گفت: در تفاهمنامه ای که با سپاه ناحیه اسلامشهر داشته ایم، تلاش خواهیم کرد تا از ظرفیت های بسیج در حوزه فرهنگ استفاده شود.

وی افزود: شهرداری امکانات و وظایفی در خصوص فرهنگ دارد که به تنهایی کافی نیست و ما دست یاری به سوی دستگاه های فرهنگی دیگر شهرستان دراز کرده ایم.

در ادامه این مراسم از پدر شهیدان امینی، مهدی علیپور از نخبگان برجسته قرآنی و سجاد گنجزاده مرد کاراته ایران و دارنده چندین مدال جهانی و آسیایی در این رشته تقدیر شد.

گفتنی است وزش شدید باد در هنگام برگزاری مراسم، مشکلاتی را برای دست اندرکاران و عوامل برنامه ایجاد کرد و موجب قطع ارتباط و کاهش کیفیت برنامه شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
آدرس کوتاه شده: