تقدیر مسئولین شهرستان از مدال آوران ورزشکار اسلامشهری
پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تقدیر مسئولین شهرستان از مدال آوران ورزشکار اسلامشهری

تقدیر مسئولین شهرستان از مدال آوران ورزشکار اسلامشهری

رئیسی شهردار اسلامشهر: تجلیل از قهرمانان مدال آور اسلامشهری در دستور کار شهرداری
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر؛ صبح امروز در دیداری که با حضور نماینده مجلس، فرماندار، رئیس شور


رئیسی شهردار اسلامشهر: تجلیل از قهرمانان مدال آور اسلامشهری در دستور کار شهرداری

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر؛ صبح امروز در دیداری که با حضور نماینده مجلس، فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و مسئولین اداره ورزش و جوانان اسلامشهر در منزل دو قهرمان ورزشی مدال آور اسلامشهری برگزار شد از افتخارآفرینی این دو ورزشکار مدال آور اسلامشهری قدردانی بعمل آمد.

در این دیدار طلا نماینده مجلس گفت: جای تشکر و قدردانی از این عزیزان دارد که توانسته اند افتخارآفرین شهروندان اسلامشهری باشند. خوشبختانه سهم مدال آوری ورزشکارارن اسلامشهری در عرصه های ملی و بین المللی که شایسته است به همان میزان سرانه های ورزشی شهرستان ارتقا یابد و شان ورزشکاران و ورزش دوستان اسلامشهر بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

در این دیدار فرماندار اسلامشهر گفت: امروز این توفیق نصیب شهروندان اسلامشهری شده است که پرچم پرافتخار ایران اسلامی توسط ورزشکاران مدال آور اسلامشهری به احتزاز دربیاید. این افتخارآفرینی را به ورزشکاران عزیز، خانواده های محترمشان، خانواده معظم شهدا، ورزشکاران و شهروندان اسلامشهری تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

وی گفت این افتخارآفرینی ها وظیفه ما را بیشتر می کند تا بتوانیم در آماده سازی فضاهای ورزشی و افزایش امکانات ورزشی برای ورزشکاران بیش از گذشته بکوشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: این افتخارآفرینی را به خانواده این ورزشکاران عزیز تبریک عرض نموده و احتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط ورزشکاران اسلامشهری باعث خوشحالی ماست و این عزیزان به رقم تنگناها و مشکلاتی که با آن مواجه هستند توانسته اند افتخاری برای شهر ما باشند.

در این دیدار همچنین شهردار اسلامشهر این موفقیت ورزشکارارن مدال آور اسلامشهری را به خانواده های محترم این ورزشکاران و شهروندان اسلامشهری تبریک گفت و افزود: این باعث سربلندی جامعه است که اینچنین ورزشکاران و افتخارآفرینانی را در خود جای داده است.

رئیسی ادامه داد: تجلیل مستمر از قهرمانان و مدال آوران ورزشی اسلامشهری را در دستور کار شهرداری قرار خواهیم داد و حمایت های لازم را از این عزیزان بعمل می‌آوریم.

گفتنی است در این دیدار از خانم حمیده برخور دارنده دو مدال برنز در المپیک کشورهای اسلامی در سال 92 و دو مدال نقره در مسابقات ووشو قهرمانی جهانی در سال 93 با اهدای لوح و هدایایی قدردانی بعمل آمد. همچنین از بهنام مهدیزاده تنها دارنده مدال طلای قهرمانی آسیایی قزاقستان و بعنوان کشتی گیر حاضر در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی بعمل آمد.

شایان ذکر است شهردار اسلامشهر از بهنام مهدیزاده جهت حضور در شهرداری اسلامشهر دعوت به همکاری نمود.

آدرس کوتاه شده: