آغاز ثبت نام آکادمی فوتبال شهرداری اسلامشهر
شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آغاز ثبت نام آکادمی فوتبال شهرداری اسلامشهر

آغاز ثبت نام آکادمی فوتبال شهرداری اسلامشهر

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی گفت: ثبت نام آکادمی فوتبال
شهرداری اسلامشهر که توسط بازیکنان سابق تیم ملی و تیم پرسپولیس مربیگری خواهد شد،
آغاز گردید.


به گزارش روابط عمومی سازمان

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی گفت: ثبت نام آکادمی فوتبال شهرداری اسلامشهر که توسط بازیکنان سابق تیم ملی و تیم پرسپولیس مربیگری خواهد شد، آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی؛ مهندس محمدمهدی سلیمی با اعلام خبر فوق، گفت: ثبت نام این آکادمی که با مربیگری حمید استیلی بازیکن سابق تیم ملی و عضو هیئت مدیره پرسپولیس و پایان رأفت بازیکن سابق تیم پرسپولیس خواهد بود، تا 25 خرداد ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) ادامه خواهد شد و نوجوانان 7 تا 14 ساله اسلامشهری می توانند برای حضور در این آکادمی به اداره اماکن ورزشی این سازمان واقع در انتهای خیابان آیت ا... کاشانی مراجعه و یا با شماره های 56831222 و 56837993 تماس حاصل نمایند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی ادامه داد: ترم تابستان این آکادمی دو روز در هفته و در 25 جلسه برگزار خواهد شد و طبق توافق به عمل آمده، استیلی و رأفت در تمامی جلسات تمرین حضور خواهند داشت.

سلیمی اضافه کرد: پس از اتمام مرحله ثبت نام، به مدت 3 روز از تمامی ثبت نام کنندگان تست گرفته خواهد شد و بازیکنانی که شرایط اولیه مناسبی داشته باشند، برای حضور در آکادمی انتخاب خواهند شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر ادامه داد: کلیه کمک مربیان و کادر اجرایی این آکادمی از پتانسیل های فوتبالی اسلامشهر انتخاب خواهند شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
آدرس کوتاه شده: