پروژه های عمرانی هفته دولت بالغ بر 20 میلیارد ریال است
پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پروژه های عمرانی هفته دولت بالغ بر 20 میلیارد ریال است

پروژه های عمرانی هفته دولت بالغ بر 20 میلیارد ریال است

صبح امروز، معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر در اولین جلسه بررسی پروژه های عمرانی هفته دولت که با حضور مسولان فنی و عمرانی مناطق شهرداری اسلامشهر برگزار شد، گفت: در هفته دولت سال جاری پروژه های عمرا

صبح امروز، معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر در اولین جلسه بررسی پروژه های عمرانی هفته دولت که با حضور مسولان فنی و عمرانی مناطق شهرداری اسلامشهر برگزار شد، گفت: در هفته دولت سال جاری پروژه های عمرانی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر در این جلسه با تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام خواستار اولویت بندی مناسب اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر شد و افزود: ما هر چقدر برای این مردم شریف و گرامی اسلامشهر کار کنیم نمی توانیم قدری از محبت های آنان را جبران کنیم. شهروندان فهیم اسلامشهر سهم بالایی در انقلاب داشته اند و وظیفه امروز ما خدمت کردن به شهر و شهروندان در راستای آبادانی است.

مهندس مجید عظیمی، با اشاره به راه اندازی واحد طراحی در حوزه معاونت عمرانی اظهار داشت: تکمیل و افتتاح پارک های شاطره، گل افشان، جامع واوان، جانبازان و ایرین، ایجاد فضای سبز بلوار حاشیه خلیج فارس، ساخت آب نما در میدان شهیدان بیات منطقه واوان و تکمیل بوستان میوه بخشی از پروژه های عمرانی هفته دولت می باشد.

گفتنی است پی گیری بازگشایی خیابان نواب صفوی و اجرای زیرسازی و آسفالت آن از دیگر مواردی بود که در این جلسه بر آن تاکید شد.

آدرس کوتاه شده: