پشتیبانی شهرداری از 50 جشن مردمی در نیمه شعبان
شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پشتیبانی شهرداری از 50 جشن مردمی در نیمه شعبان

پشتیبانی شهرداری از 50 جشن مردمی در نیمه شعبان

شهرداری اسلامشهر به
مناسبت ولادت با سعادت امام عصر(عج)، از 50 جشن مردمی که با همت پایگاه های بسیج و
هیئت های مذهبی برگزار گردید، پشتیبانی کرد.


به گزارش روابط عمومی
سازمان فره

شهرداری اسلامشهر به مناسبت ولادت با سعادت امام عصر(عج)، از 50 جشن مردمی که با همت پایگاه های بسیج و هیئت های مذهبی برگزار گردید، پشتیبانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی؛ محمدمهدی سلیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر با اعلام خبر فوق، گفت: تمامی جشن های ولادت حضرت قائم(عج) توسط مردم و با محوریت آنها انجام گردید و این سازمان به عنوان یکی از نهادهای فرهنگی شهرستان، به برگزاری هرچه با کیفیت تر جشن ها و جلوگیری از ورود انحرافات و کج روی ها در آن کمک کرد.

سلیمی افزود: مردم شریف، مومن و ولایت مدار اسلامشهر همواره در مراسمات مذهبی جلوتر از مسئولین هستند و با نگرش اعتقادی خود حاضرند همه هستی خود را فدای اسلام و اهل بیت کنند و این را در عرصه های مختلف ثابت کرده اند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی با اشاره به اینکه کمک هایی که شهرداری به جشن های نیمه شعبان انجام داد بسیار ناچیز بود، گفت: هدف این سازمان این بود که مردمی بودن جشن های ولادت حضرت مهدی(عج) حفظ شود.

وی خاطر نشان کرد: برای جشن های نیمه شعبان امسال بیش از 50 مورد درخواست از پایگاه های مقاومت بسیج، هیئت های مذهبی و نهادهای مردمی محلات ارائه شد که بضاعت شهرداری در مقایسه با حجم این درخواست ها بسیار ناچیز بود. اما تلاش شد به تمامی این جشن ها کمک هایی هرچند ناچیز انجام شود.

سلیمی گفت: امسال کمک های شهرداری شامل: نصب داربست برای سن و محوطه سازی، چاپ بنر، هدایای نقدی، وسایل نورافشانی و پذیرایی بود که به هر جشنی به فراخور نیاز آن، کمک هایی تقدیم شد. وی افزود: یکی از ابتکارات سازمان برای اعیاد امسال با نظر کارگروه فرهنگی، اختصاص یک نمایش کوتاه با موضوعات مذهبی برای تعدادی از جشن ها بود که با همکاری انجمن هنرهای نمایشی اسلامشهر انجام گردید.

سلیمی در پایان ضمن اشاره به اینکه برگزار کنندگان جشن ها امسال رضایتمندی بیشتری از شهرداری داشتند، از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و تمامی مسئولینی که این سازمان را برای برگزاری هرچه بهتر این جشن ها یاری کرده اند، تشکر کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
آدرس کوتاه شده: