تحویل پروژه مسکن مهر منوط به ایفای تعهدات راه وشهرسازی است
چهارشنبه, ۰۴ تیر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تحویل پروژه مسکن مهر منوط به ایفای تعهدات راه وشهرسازی است

تحویل پروژه مسکن مهر منوط به ایفای تعهدات راه وشهرسازی است

احمد رئیسی شهردار اسلامشهر به دلیل حفظ و ایفای حقوق قانونی و وظایف ذاتی خود تحویل پروژه مسکن مهر را منوط به ایفای تعهدات راه وشهرسازی دانست.
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر؛ در

احمد رئیسی شهردار اسلامشهر به دلیل حفظ و ایفای حقوق قانونی و وظایف ذاتی خود تحویل پروژه مسکن مهر را منوط به ایفای تعهدات راه وشهرسازی دانست.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر؛ در نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی(تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر) با مدیران استانی و شهرستانی که دیروز در فرمانداری برگزار شد، احمد رئیسی شهردار اسلامشهر در سخنانی با اشاره به وضعیت مسکن مهر شهرستان اسلامشهر و مشکلات خدمات شهری این منطقه اظهار کرد: درخصوص تحویل گرفتن پروژه 5000 واحدی مسکن مهر ضیاء آباد از سوی شهرداری، متولی پروژه مزبور اداره راه و شهرسازی است که برای تحویل آن به شهرداری بر اساس صورتجلسات ستاد مسکن مهر شهرستان می بایست برخی اقدامات را انجام می داد، وی افزود: بدیهی است مادامی که این اقدامات از سوی اداره یاد شده انجام نشود، تحویل گرفتن آن توسط شهرداری ممکن نیست.

رئیسی به بخشی از موارد اشاره شده که در تعهدات اداره مسکن و شهرسازی بوده اشاره کرد و گفت: اداره مسکن و شهرسازی ملزم به احداث یک پایگاه آتش نشانی و تحویل آن به شهرداری است که تاکنون در این خصوص از طریق اداره مذکور هیچ اقدامی صورت نگرفته است که با توجه به اسکان شهروندان در این پروژه و احتمال وقوع حوادث، از الزامات می باشد.

وی اضافه کرد: اداره مسکن و شهرسازی متعهد به اجرای آسفالت معابر باقیمانده، ترمیم نوارهای حفاری و نواقص آسفالت کلیه معابر و محوطه سازی بلوکهای ساختمانی می باشد، اما متاسفانه زیرسازی و تسطیح بخش عمده ای از معابر پیرامون بلوکهای باقی مانده است.

شهردار اسلامشهر همچنین اداره مسکن و شهرسازی را ملزم به اجرای پروژه جمع آوری و دفع اصولی آبهای سطحی پروژه دانست و افزود: در این خصوص نیز شبکه های جمع آوری هنوز تکمیل نشده است.

وی گفت: درخصوص اخذ انشعاب آب و برق فضای سبز احداث شده و انشعابات برق چاه های آب موجود توسط اداره مسکن و شهرسازی هیچ اقدامی جهت تحویل فضای سبز صورت نگرفته است.

رئیسی تعریض رینگ پیرامون پروژه را از دیگر تعهدات اداره مسکن و شهرسازی نام برد و افزود: می بایستی با مالکان آن توافق نماید و نسبت به تعریض اقدام نماید که هنوز هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است و تردد ورودی و خروجی شهرک از یک لاین صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در طرح ارائه شده از طریق اداره مسکن و شهرسازی معبر اصلی ورودی و خروجی شهرک از طریق خیابان آذربایجان واقع در شمال پروژه پیش بینی شده است که اداره مسکن وشهرسازی درخصوص تملک و اجرای میدان ارتباطی به انتهای خیابان هیچ اقدامی ننموده است.

وی همچنین درخصوص مصوبه ایجاد شهر احمدآباد مستوفی با اشاره به نامه رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری اعلام داشت: مصوبه مذکور نقص شده است.

آدرس کوتاه شده: