حمایت از مظلومان مشی نظام اسلامی و انسانی است
پنجشنبه, ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
حمایت از مظلومان مشی  نظام اسلامی و انسانی است

حمایت از مظلومان مشی نظام اسلامی و انسانی است

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA


شهردار اسلامشهر در آستانه روز قدس ضمن محکوم کردن جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه، اندیشه نامگذاری روز قدس توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی را ستود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، احمد رییسی با بیان این مطلب گفت: رژیم جعلی صهیونیستی در قلب خاورمیانه هر روز تیر تازه ای بر قلب مسلمانان جهان فرود می آورد و این سنت الهی است که چنین تجاوزگری هایی بی پاسخ نخواهد ماند.

وی  با تاکید بر لزوم حمایت از مظلومان، دفاع از حقوق مردم مسلمان فلسطین را یکی از مهمترین مواضع ملت مسلمان ایران توصیف کرد و افزود: دفاع و حمایت از مظلومان مشی نظام اسلامی و انسانی ایران است و به فتوای عقل قطعا همه عقلای عالم در این رابطه با مسلمانان جهان هم داستان هستند.

رییسی ابتکار نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان «روز جهانی قدس» از سوی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را یک دکترین عمیق در استراتژی های نظام اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: منطق انسانی حکم می کند که در هیچ جای جهان و در هیچ برهه ای از تاریخ هیچ انسانی به حقوق دیگر انسان ها تجاوز نکند حال این که چنین منطقی در دین مبین اسلام و در نظام اسلامی یک اصل انکار نشدنی و اساسی است.

رییسی در پایان ضمن دعوت از همه شهروندان شریف اسلامشهر برای حضور پرشور در  راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کرد: کشور ما به عنوان ام القرای جهان اسلام، با گرامیداشت پرشور روزجهانی قدس، خود را به ام القرای دفاع از حقوق بشر و حفظ کرامت انسان ها که جزو خطوط اصلی دین اسلام به شمار می رود تبدیل کرده است.

آدرس کوتاه شده: