فریاد «مرگ بر اسرائیل» مردم اسلامشهر بر سر قاتلان کودکان غزه آوار شد
جمعه, ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۲۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
فریاد «مرگ بر اسرائیل» مردم اسلامشهر بر سر قاتلان کودکان غزه آوار شد

فریاد «مرگ بر اسرائیل» مردم اسلامشهر بر سر قاتلان کودکان غزه آوار شد

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA


شهروندان اسلامشهر با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مرگ بر اسرائیل را بر سرقاتلان کودکان بی گناه غزه آوار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، صبح امروز مردم این شهر با حضور در راهپیمایی روز قدس با مردم رنج دیده فلسطین اشغالی ابراز همدردی کردند.

این مراسم که مانند هر سال  راس ساعت 10 صبح از مقابل فرماندهی ناحیه سیدالشهدا سپاه پاسداران آغاز شد، بعد از طی بلوار بسیج مستضفین  و اضافه شدن خیل عظیم کارکنان شهرداری که از ساعتی قبل مقابل ساختمان مرکزی شهرداری برای حضور در راهپیمایی تجمع کرده بودند به خیل عظیم راهپیمایان روز قدس و عبور از خیابان تختی، در مصلای بزرگ اسلامشهر  بعد از قدائت بیانیه و برپایی آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان به امامت حجت الاسلام و المسلمین  نوروزی به پایان رسید.

سیدرضا اکرمی رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری نیز به عنوان سخنران ویژه این مراسم در مصلای اسلامشهر برای حاضران سخن گفت.

اعضای شورای اسلامی شهر، احمد رییسی شهردار اسلامشهر، رضا مهدوی، قائم مقام شهردار و جمعی از شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان ها، سایر مدیران  و کارکنان شهرداری اسلامشهر نیز هم صدا با ملت مسلمان و روزه دار ایران اسلامی در سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس از غاصبان قدس شریف ، آمریکا و همه حامیان رژیم جعلی اسرائیل اعلام انزجار کردند.

گزارش تصویری متعاقبا منتشر می شود.

آدرس کوتاه شده: