بهره برداری از 8 بوستان جدید در اسلامشهر
چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بهره برداری از 8 بوستان جدید در اسلامشهر

بهره برداری از 8 بوستان جدید در اسلامشهر

معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری اسلامشهر از افتتاح 8 بوستان جدید در مناطق کمتر برخوردار اسلامشهر در هفته دولت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، سعید احمدی کیا در حاشیه


معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری اسلامشهر از افتتاح 8 بوستان جدید در مناطق کمتر برخوردار اسلامشهر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، سعید احمدی کیا در حاشیه بازدید از طرحهای در حال اجرای در سطح اسلامشهر، اظهارداشت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت  8 بوستان جدید در سطح مناطق تابعه شهرداری اسلامشهر  افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

احمدی کیا افزود: با بهره برداری از این بوستانها میزان سرانه فضای سبز  اسلامشهر از 37/9 متر به بالغ بر 10 متر افزایش خواهد یافت .

وی تصریح کرد:  غالب این بوستان در زمینهای بالغ بر 5 هزار متر مربع وبا توجه به بحران کم آبی با  رویکرد و نگرشی  جدید و با بهره گیری از  گونه های گیاهی و درختان مقاوم به کم آبی  در حال احداث است .

احمدی کیا  افزود : عمده این بوستانها در محله های کمتر توسعه یافته و فاقد فضای سبز و بوستان احداث شده تلاش گردیده که امکانات مناسبی برای  استراحت شهروندان ، تفریح و بازی کودکان ، وسایل ورزشی و ... تامین شود .

وی بیان داشت  : بوستانهای جدید در حال حاضر در مراحل مختلف جدول گذاری ، ایجاد فضهای لازم و معابر ، خاکریزی و کشت گیاه بوده و با تلاشهای پیمانکاران و پرسنل سازمان فضای سبز و پارکها انشاء اله تا هفته دولت آماده بهره برداری خواهد شد .  

معاون خدمات شهر شهرداری اسلامشهر تاکید کرد : شهروندان عزیز  اسلامشهری که همواره پشتیبان نظام و ولایت بوده اند ، شایسته ارائه خدمات و امکانات بیشتری هستند و هر چقدر برای این عزیزان زحمت کشیده شود ، ارزشمند می باشد .    

احمدی کیا  خاطر نشان کرد : بوستان شهرک طالقانی ، بوستان شاطره ، بوستان گل افشان ، بوستان واوان و... از جمله بوستان‌هایی است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید ، علاوه بر این طرحها،  نصب چند دستگاه پل عابر پیاده ، احداث و بازگشایی راه های دسترسی محلی و چند طرح دیگر نیز درحال اجرا است که بزودی به بهره برای خواهد رسید.

قابل ذکر است که در این بازدید که در سطح مناطق 6 گانه شهرداری اسلامشهر صورت گرفت ، قائم مقام شهردار ، معاون فنی و عمرانی شهرداری، مدیرعامل سازمان پارک ها، مسئول واحد  ترافیک و حمل و نقل  شهرداری اسلامشهر و شهرداران و مدیران مناطق حضور داشتند و مسائل و مشکلات طرح‌ها  را مورد بررسی قرار دادند.

آدرس کوتاه شده: