مشکلات بیماران خاص با حضور شهردار اسلامشهر بررسی شد
شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
مشکلات بیماران خاص با حضور شهردار اسلامشهر بررسی شد

مشکلات بیماران خاص با حضور شهردار اسلامشهر بررسی شد

شهردار اسلامشهر از مرکز خیریه درمانی سوده بازدید کرد و به عیادت از بیماران این مرکز پرداخت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، ظهر دیروز شهردار اسلامشهر با حضور در مرکز درمانی سود


شهردار اسلامشهر از مرکز خیریه درمانی سوده بازدید کرد و به عیادت از بیماران این مرکز پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، ظهر دیروز شهردار اسلامشهر با حضور در مرکز درمانی سوده، ضمن عیادت از بیماران، مشکلات و مسایل این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

در این دیدار مدیر مرکز درمانی تخصصی سوده با اشاره به ظرفیت پذیرش روزانه 300 نفر از بیماران خاص در این مرکز، این رقم  را معادل ظرفیت چند استان  دانست و گفت: مرکز سوده در سال  74 و با حضور رییس جمهور وقت با ظرفیت 30 تخت  افتتاح شد  اما هم اکنون بیش از 3 هزار و 800 نفر به صورت ماهانه از خدمات این مرکز بهره مند می شوند.

وی  با اشاره به خدمات ارائه شده برای بیماران دیالیزی، هموفیلی و تالاسمی در این مرکز، به  بیان مشکلات بیماران پرداخت و گفت: مرکز درمانی سوده نیازمند توسعه ساختمانی ، ایجاد تسهیلات لازم برای تردد بیماران  و تجهیز محوطه به وسایل ورزشی مناسب است.

مدیر مرکز تخصصی سوده همچنین از اعلام آمادگی خیرین برای ساخت ساختمان جدید این مرکز در شهرک واوان خبر داد و خاطرنشان ساخت: مهمترین مشکل در این مسیر تامین زمین  است.

شهردار اسلامشهر در این دیدار با تقدیر از تلاش های خالصانه کارکنان این مرکز،  ساخت مرکز درمانی تخصصی سوده را یکی از بهترین یادگارهای دولت سازندگی در شهرستان اسلامشهر معرفی کرد و گفت: شهرداری برای رفع مشکلات این مرکز از تمام اختیارات قانونی و امکانات و پتانسیل ها استفاده خواهد کرد.

احمد رییسی با اشاره به موانع قانونی واگذاری زمین توسط شهرداری، از پیگیری موضوع در جلسه ای مشترک با اداره راه و شهرسازی و سایر دستگاه های  ذی ربط در آینده ای نزدیک خبر داد و یادآور شد: تلاش برای رفع نیازهای درمانی و بهداشت عمومی یکی از مهمترین مسایلی است که همه دستگاه ها در چارچوب شرح وظایف و قوانین موجود باید نسبت به آن اقدامات مفید و موثری داشته باشند.

شهردار در پایان برای بررسی وضعیت زمین سرانه های بهداشتی شهرک واوان دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است مرکز تخصصی درمانی سوده به همت آقای اله وردی، سالهاست که در عرصه ورزش بیماران خاص کشور جایگاه مطلوبی دارد که این موضوع در کنار تلاش های خستگی ناپذیر پرسنل مرکز برای بیماران خاص و حمایت از آنها قابل تقدیر است. 

آدرس کوتاه شده: