شهردار اسلامشهر:خبرنگاران در موفقیت و شکست مدیران شریک هستند
یکشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
شهردار اسلامشهر:خبرنگاران در موفقیت و شکست مدیران شریک هستند

شهردار اسلامشهر:خبرنگاران در موفقیت و شکست مدیران شریک هستند

آیین گرامیداشت و تجلیل از تلاش های خبرنگاران با حضور جمع زیادی از فعالان رسانه های جمعی اسلامشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، در این مراسم که به همت فرمانداری، شهرداری


آیین گرامیداشت و تجلیل از تلاش های خبرنگاران با حضور جمع زیادی از فعالان رسانه های جمعی اسلامشهر برگزار شد
.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، در این مراسم که به همت فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار شد، خبرنگاران نیز به بیان بخشی از دغدغه های خود پرداختند .

فرماندار شهرستان اسلامشهر در ابتدای این برنامه با بیان این که خبرنگاران چشم بینای مردم هستند و مسئولیت آگاهی بخشی به آنان را بر عهده دارند، ضمن استقبال از نقدهای منصفانه خبرنگاران، گفت: هر چه وحدت و همدلی بیشتری بین خبرنگاران و مسئولان ادارات شهرستان وجود داشته باشد، بی تردید اقدامات خوبی در جهت رفع مشکلات شهرستان صورت خواهد گرفت .

امیراله حقیقی با اشاره به اهمیت انعکاس فعالیت های عمرانی، اجتماعی و سیاسی صورت گرفته در شهرستان توسط رسانه ها اظهار داشت: باید همه ادارات نهایت همکاری را با خبرنگاران داشته باشند تا فعالیت های دستگاهها و نهادهای دولتی به سمع و نظر شهروندان برسد .

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر با بیان این که  خبرنگاران بدون هیچ چشمداشتی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان صادقانه به انعکاس مشکلات و نارسائی ها می پردازند، تاکید کرد: شهرستان اسلامشهر از ظرفیت های علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری کم نظیر در استان تهران برخوردار است و ما می توانیم با کمک خبرنگاران قدم های موثری در ساماندهی مسائل فرهنگی برداریم و از ظرفیت های ویژه شهرستان به نحوی مطلوب در ارتقاء سطح فرهنگ عمومی شهرستان استفاده کنیم .

در بخش دیگری از این برنامه شهردار اسلامشهر  با اشاره به نقش و جایگاه خبرنگاران و بهبود وضعیت شهرها از آنها با عنوان چشم های بینا و زبان گویای مردم یاد کرد و گفت: خبرنگاران می توانند در ایجاد وحدت و همدلی بین مسئولان برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به شهروندان و ایجاد رضایت عمومی در سطح شهر کمک کنند .

احمد رییسی با مورد توجه قرار دادن جایگاه ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه در اداره امور شهرها تصریح کرد: اصحاب رسانه به واسطه نظارت مستمری که بر فعالیت و علمکرد مدیران و مسئولان دارند در موفقیت و شکست آنها شریک هستند .

وی همچنین رعایت اخلاق حرفه ای را مهمترین اصل در روند فعالیت رسانه ای خبرنگاران دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران می توانند با نحوه فعالیت خود به بهبود اخلاق عمومی جامعه کمک کنند و به همین خاطر است تلاش های آنان اهمیتی بیش از پیش پیدا می کند .

در ادامه مراسم،‌نایب رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اشاره به اهمیت و ویژگی های منحصر به فرد حرفه خبرنگاری، آن را شغلی دارای اهمیت و خطیر دانست .

فیروز کیومرثی با اشاره به تئوری های مدیریتی موجود، بخشی از موفقیت مدیران را ناشی از دیدگاه های آنان در نحوه مدیریت دانست و تاکید کرد: تلاش های خبرنگاران در انعکاس واقعیت ها، تحلیل ها و گزارش های منطقی مبتنی بر علم می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت یک مدیر داشته باشد .

نماینده مردم در پارلمان شهری اسلامشهر در پایان ضمن تجلیل از فعالیت های چشمگیر خبرنگاران ، تقویت و توسعه فعالیت های رسانه ای در سطح شهر اسلامشهر را خواستار شد .

گفتنی است در این مراسم نظام ملک شاهی و مصطفی آقا علیخان، معاونین سیاسی وعمرانی فرماندار، علیرضا مهرپویان طارانی رییس کمیسیون فرهنگی، احمد قلی پور و محمد احمدزاده روسای کمیسیون های ورزش و جوانان و بررسی پیشنهادات شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند .

در پایان آیین تجلیل از تلاش های خبرنگاران اسلامشهر که به همت فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد .

آدرس کوتاه شده: