مذاکره با شهردار مثبت بود
سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
مذاکره با شهردار مثبت بود

مذاکره با شهردار مثبت بود

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

شهردار اسلامشهر برای حل مشکلاتی که آموزش و پرورش شهرستان با آنها درگیر است قول مساعد داد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری اسلامشهر، حسن حبیب‌پور؛ رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با بیان این مطلب گفت: در جلسه‌ای که با حضور شهردار، ‌رییس شورا،‌ رییس کمیسیون تعریض شورا و جمعی از مدیران و معاونین شهردار اسلامشهر برگزار شد، ‌بخشی از مشکلاتی که مجموعه آموزش و پرورش شهرستان با آن درگیر است مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حبیب‌پور ادامه داد: شهردار و اعضا شورا نسبت به رفع مشکلات، به‌ویژه موضوع زمین‌هایی که دارای کاربری آموزشی هستند اما در سال‌های گذشته در آنها ساختمان‌های مسکونی احداث شده و در حال حاضر شهروندان ساکن در آنها دچار مشکلات اداری‌اند، ‌نظر مساعد دارند و امیدوار هستیم با توافقات ضمنی صورت گرفته بتوانیم زمینه را برای حل مسائل موجود فراهم کنیم.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: ما در خصوص املاک زیر 200 متر اعلام عدم نیاز کردیم و بنابر مذاکرات صورت گرفته، شهرداری در ازای این املاک که قریب به 15 هزار مترمربع وسعت دارد، زمینی را در شهرک قائمیه در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد داد.

وی با مثبت ارزیابی کردن نتایج این نشست اظهار امیدواری کرد به‌زودی شاهد اجرایی شدن توافقات باشیم.

گفتنی است در این نشست علاوه بر شهردار و رییس شورای شهر، حسین علی؛ عضو شورای شهر، رضا مهدوی؛ قائم‌مقام شهردار، علیرضا ناصری‌پور؛ سرپرست معاونت مالی - اداری و برنامه‌ریزی شهرداری و حسین‌علی امیرسیفی؛ سرپرست امور مالی شهرداری نیز حضور داشتند. / ر.ف

آدرس کوتاه شده: