مناطق ظرفیت‌های افزایش درآمد را فعال کنند
سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
مناطق ظرفیت‌های افزایش درآمد را فعال کنند

مناطق ظرفیت‌های افزایش درآمد را فعال کنند

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

در نشست سرپرست معاونت اداری – مالی و برنامه‌ریزی شهرداری اسلامشهر با معاونین اداری – مالی مناطق و مسئولین رایانه‌ها بر ضرورت افزایش درآمد مناطق تأکید شد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری اسلامشهر علیرضا ناصری‌پور در این نشست ضمن انتقاد از کاهش درآمد در برخی مناطق شهرداری گفت: ایجاد درآمد پایدار با مشکلات و موانعی مواجه است که برطرف کردن آنها نیازمند طی کردن یک پروسه طولانی‌مدت است اما مناطق می‌بایست با استفاده از ظرفیت‌های موجود خود، زمینه را برای افزایش درآمدها فراهم نمایند.

سرپرست معاونت اداری – مالی و برنامه‌ریزی شهرداری اسلامشهر در ادامه تصریح کرد: شهرداری در ایجاد منابع درآمدی پایدار به‌شدت دچار مشکل است و این مساله از دیرباز گریبانگیر مدیریت شهری بوده اما این مشکل نباید مانع از تفکر و تدبیر برای ایجاد راه‌کارهای جدید باشد.

وی با مهم برشمردن توجه به رفاه کارکنان عنوان کرد: در حوزه رفاه با توجه به تغییرات صورت گرفته، تلاش خواهیم کرد تا خدمات مطلوبی به کارکنان ارائه شود.

ناصری‌پور در ادامه ضمن تأکید بر حذف نامه‌های دستی در سیستم اداری، بر توسعه اتوماسیون تأکید کرد و گفت: وجود نامه‌های دستی ضمن اتلاف وقت موجب بروز برخی مشکلات می‌شود که توسعه اتوماسیون می‌تواند از این مساله جالوگیری کند.

وی افزود: مجوعه بزرگی نظیر شهرداری اسلامشهر با توجه به جایگاه خود می‌بایست هرچه سریعتر از سیستم اتوماسیون بهره‌ ببرد.ژ

گفتنی است در این نشست هر یک از معاونین اداری – مالی مناطق و مسئولین رایانه‌ها به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. / ر.ف

آدرس کوتاه شده: