آموزش و پرورش در خصوص املاک زیر 200 متر اعلام عدم نیاز کرد
سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آموزش و پرورش در خصوص املاک زیر 200 متر اعلام عدم نیاز کرد

آموزش و پرورش در خصوص املاک زیر 200 متر اعلام عدم نیاز کرد

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

حسین علی، عضو شورای اسلامی شهر اسلامشهر در حاشیه نشست اعضا شورا، ‌مدیران شهرداری و مسئولان آموزش و پرورش از عزم مجموعه مدیریت شهری برای در اختیار قرار دادن زمین مناسب با کاربری آموزشی به آموزش و پرورش شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری اسلامشهر، رییس کمیسیون تعریض شورا با اشاره به قطعات آموزشی زیر 200 متر که در مجموع 15 هزار متر مربع و 115 قطعه را شامل می‌شود گفت: شهروندانی که منازل‌شان در این قطعات قرار گرفته با مشکلاتی مواجه هستند که برای رفع این مشکلات، آموزش و پرورش در خصوص املاک زیر 200 متر اعلام عدم نیاز کرده است و به این ترتیب شهرداری با در اختیار گرفتن این قطعات، زمینی مناسب با کاربری آموزشی به آموزش و پرورش شهرستان واگذار خواهد کرد.

این عضو شواری شهر تصریح کرد: موارد دیگری نظیر سرویس معلمان، رفع مشکلات فضاهای آموزشی، زیباسازی و نقاشی مدارس نیز در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است کریم نایبی؛ رییس شورای اسلامی شهر، حسن حبیب‌پور؛ رییس آموزش و پرورش شهرستان، رضا مهدوی؛ قائم‌مقام شهردار، علیرضا ناصری‌پور؛ سرپرست معاونت مالی - اداری و برنامه‌ریزی شهرداری و حسین‌علی امیرسیفی؛ سرپرست امور مالی شهرداری نیز در این نشست حضور داشتند. / ر.ف

آدرس کوتاه شده: