شهرداری اسلامشهر با 10 پروژه به استقبال هفته دولت می رود
چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
شهرداری اسلامشهر با 10 پروژه به استقبال هفته دولت می رود

شهرداری اسلامشهر با 10 پروژه به استقبال هفته دولت می رود

شهرداری اسلامشهر نیز
مانند سایردستگاه‌های اجرایی خود را برای جشن تولد یک سالگی دولت آماده می کند.
جشنی که در آن روبان 10 پروژه عمرانی برای پاسخ به نیازهای محله ها و افزایش
رضایتمندی شهروندان قیچی خ

شهرداری اسلامشهر نیز مانند سایردستگاه‌های اجرایی خود را برای جشن تولد یک سالگی دولت آماده می کند. جشنی که در آن روبان 10 پروژه عمرانی برای پاسخ به نیازهای محله ها و افزایش رضایتمندی شهروندان قیچی خواهد خورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، طی یک سال اخیر و با وجود فراز و نشیب های بسیاری که مدیریت شهری متحمل شد، اما تعدادی پروژه عمرانی که مهمترین آن ها را بوستان های محلی تشکیل می دهند به بهره برداری خواهد رسید. این پروژه ها که به گفته معاون خدمات شهری شهرداری اسلامشهر با تمرکز بر روی مناطق کمتر توسعه یافته در حال احداث است، به طور میانگین 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تعدادی از آنها در خلال هفته دولت و مواردی نیز پیش از اتمام تابستان به صورت کامل آماده بهره برداری خواهند شد.

علاوه بر این ها باید آغاز مطالعات طرح جامع ترافیکی میدان نماز را نیز به برنامه های مدیریت شهری افزود. طرحی که شهردار اسلامشهر از آن با عنوان «گره گشای ترافیکی میدان نماز» یاد کرد، هم اکنون فاز نخست مطالعات خود را پشت سر می گذارد و در صورت به نتیجه رسیدن مطالعات و فراهم شدن زمینه های لازم می تواند ظرف دو سال آینده به سنگین ترین بار ترافیکی شهر خاتمه دهد.

در کنار این طرح ها، آنهایی که گذرشان طی روزهای گرم تابستان به کمربندی الغدیر اسلامشهر افتاده مشاهده کرده اند که  بخش قابل ملاحظه ای از روکش آسفالت این شریان حیاتی بازسازی و اصلاح شده است. تفاوت این کار با موارد مشابه، اصلاح و بازسازی اساسی بوده است. به طوری که معاون عمرانی شهردار اسلامشهر درباره آن گفت: ما به دنبال انجام کاری اساسی و ماندگار بوده ایم تا دیگر شاهد هدر رفت منابع و بی ثمر شدن تلاش ها نباشیم.

علاوه بر این ها معاونت اداری مالی شهرداری نیز طرح تازه ای برای بالا بردن میزان رضایتمندی شهروندان از شهرداری تدارک دیده است. طرحی که به صورت آزمایشی در یکی از مناطق شهرداری طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

معاون اداری مالی شهرداری اسلامشهر از این طرح با عنوان بهینه سازی خدمات اداری نام می برد و می گوید: اصلاح روش رسیدگی به خواسته های شهروندان و تکریم ارباب رجوع در هنگام مراجعه به مناطق شهرداری و تسهیل در امور اجرایی جزو نخستین نتایج این طرح خواهد بود.

آن چه از برنامه های مدیریت شهری بر می آید نشان دهنده آن است که در روزهای آینده خبرهای تازه تری از فعالیت های شهرداری به گوش شهروندان خواهد رسید.

گفتنی است براساسی برنامه های موجود، به زودی شهروندان خبرهای بیشتری درباره طرح های عمرانی بزرگ در اسلامشهر خواهند شنید.

آدرس کوتاه شده: