ارتباط و تعامل روابط‌عمومی‌ها عامل موفقیت مدیریت شهری
چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
ارتباط و تعامل روابط‌عمومی‌ها عامل موفقیت مدیریت شهری

ارتباط و تعامل روابط‌عمومی‌ها عامل موفقیت مدیریت شهری

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

نشست مسئولان روابط‌عمومی سازمان‌‌ها و مناطق شهرداری اسلامشهر با محوریت بحث و گفتگو پیرامون برگزاری نمایشگاه در هفته دولت و تشکیل شورای هماهنگی روابط‌عمومی در سالن جلسات شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری اسلامشهر در این نشست، اکبر کریمی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها باید در ارائه اخبار و گزارش‌های مربوط به مناطق و سازمان‌ها به اصول حرفه‌ای توجه داشته و مطالب پرمحتوایی تولید کنند گفت: بیش از 50 نیرو در مجموعه روابط‌عمومی سازمان‌ها و مناطق شاغل هستند و انتظار می‌رود این مجموعه بتواند خدماتی را که شهرداری به شهروندان ارائه می‌کند ‌به درستی انعکاس دهد.

سرپرست روابط‌عمومی شهرداری اسلامشهر ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا با کمک و همراهی یکدیگر، روابط‌عمومی را در جایگاه اصلی خود تثبیت کنیم و به این ترتیب رسالت‌مان را در برقراری ارتباط و تعامل مناسب میان شهروندان و مدیریت شهری انجام دهیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه در هفته دولت تصریح کرد: بنای شهرداری اسلامشهر حضور در این نمایشگاه است و امیدواریم با همکاری تمام بخش‌ها، بتوانیم گوشه ای از خدمات مدیریت شهری را به بازدیدکنندگان معرفی کنیم.

کریمی با اعلام اینکه محورهای اصلی این نمایشگاه «محیط زیست» و «دهه کرامت» خواهد بود عنوان کرد: روابط‌عمومی در نظر دارد در راستای تقویت نیروها و انجام تخصصی امور، دوره‌های آموزشی مرتبط نظیر خبرنویسی، تشریفات و برگزاری نمایشگاه و همایش را برگزار کند تا از این طریق شاهد ارائه خدمات شایسته به مجموعه و شهروندان باشیم.

گفتنی است مسئولان روابط‌عمومی سازمان‌‌ها و مناطق شهرداری نیز در این جلسه به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند. / ر.ف

 

آدرس کوتاه شده: