کاهش فاصله زمانی شستشوی باکس های زباله سطح شهر
چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
کاهش فاصله زمانی شستشوی باکس های زباله سطح شهر

کاهش فاصله زمانی شستشوی باکس های زباله سطح شهر

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری اسلامشهر از تمهیدات تازه برای شستشوی به موقع باکس های زباله در سطح شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری، سعید احمدی کیا در جلسه معاونان خدمات شهری و مسئولان نواحی شهرداری با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار داشت : با توجه به فاصله زیاد مابین شستشوی باکس های زباله و احساس نیازی که از این ناحیه می شد مقرر شده است که مناطق تابعه با حداقل فاصله زمانی نسبت به شستشوی باکس های زباله اقدام کنند ، بنابراین فاصله زمانی این کار با اقدامات انجام شده از  9 روز به 4 روز کاهش می یابد.

وی درخصوص امکانات مورد نیاز در این زمینه، تصریح کرد : با توجه به کمبود خودروی مخزن شوی مقرر شده است تا سازمان خدمات موتوری نسبت به تأمین و خرید این خودرو اقدام کند.

معاون خدمات شهری با اشاره به اینکه تعداد 9دستگاه خودروی واترجت از ساعت 7صبح تا 16 نسبت به خدمت رسانی اقدام می کنند ، بر ضرورت دقت نظر بیشتر معاونان مناطق 6گانه شهرداری و مسئولان نواحی در راستای بهره وری حداکثری و ارائه عملکرد مطلوب از خودروهای واترجت تأکید کرد.

احمدی کیا ضمن تشکر از جدیت پرسنل زحمت کش شهرداری در انجام این وظیفه مهم، افزود : همچنین مقرر شده است مواد مورد نیاز جهت شستشوی باکس ها اعم از مواد شوینده و نیز سوخت خودروهای مذکور از طرف سازمان خدمات موتوری به موقع تأمین شود تا کوچکترین خللی در این برنامه  پیش نیاید.

گفتنی است که جلسه بحث و بررسی و تصمیم گیری درخصوص چگونگی نظافت و شستشوی باکس های زباله در سطح شهر ، با حضور معاون خدمات شهری شهرداری اسلامشهر ، معاونان خدمات شهری مناطق ، مسئولان نواحی ، کارشناسان حوزه خدمات شهری و نماینده سازمان خدمات موتوری در محل حوزه معاونت خدمات شهری برگزار شد که پس از بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارهای پیشنهادی ، موارد مطرح شده به تصویب رسید.

آدرس کوتاه شده: