تشییع پیکر مدافعین حرم در میان اشک و اندوه
یکشنبه, ۰۲ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تشییع پیکر مدافعین حرم در میان اشک و اندوه

تشییع پیکر مدافعین حرم در میان اشک و اندوه

خبر تشییع پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم، مردم شهیدپرور اسلامشهر را در ساعت اولیه صبحِ سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مقابل مسجد صاحب‌الزمان (عج) و مصلی اسلامشهر گرد هم آورد،‌ تا همایشی باشکو


خبر تشییع پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم، مردم شهیدپرور اسلامشهر را در ساعت اولیه صبحِ سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مقابل مسجد صاحب‌الزمان (عج) و مصلی اسلامشهر گرد هم آورد،‌ تا همایشی باشکوه در وداع با مدافعین ولایت رقم بخورد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری اسلامشهر، جمع کثیری از عاشقان ولایت و امامت با حضور در مسیرهای مشخص شده، پیکر پاک دو تن از شهدای مدافع حرم را تا گلزار شهدای امامزاده عقیل (ع) تشییع کردند و بعد از اقامه نماز، ‌به خاک سپردند.

حمیدرضا صدری، از شهروندان اسلامشهری ساکن خیابان تختی می‌گوید: دفاع از حرم عمه سادات (س)، دفاع از ولایت و دفاع از اسلام است که این دو شهید بزرگوار با اهدا جانشان، به خوبی در این مسیر گام برداشتند.

عبداله شیخی از همسایگان شهید غلامعلی پناهی با بیان اینکه این شهید بزرگوار بعد از حملات تروریستی مزدوران مستکبر به مقدسات شیعه در سوریه، مترصد حضور در سوریه و دفاع از حرمین شریف حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) بود گفت: این شهید عزیز عاشقانه از حریم ولایت دفاع و جان خود را تقدیم اهل بیت (ع) کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیکر شهید غلامعلی گنجی از مقابل مصلی اسلامشهر و پیکر شهید غلامعلی پناهی از مقابل مسجد صاحب‌الزمان (عج) واقع در سه‌راه مسجد، خیابان امام خمینی (ره) تشییع و در گلزار شهدا امامزاده عقیل به خاک سپرده شد.

مداحین و ذاکرین اهل بیت (ع) در طول مسیر تشییع، به مرثیه‌سرایی و عزاداری پرداختند. حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نوروزی؛ امام جمعه شهرستان اسلامشهر بعد از اقامه نماز بر پیکر این دو شهید، در سخنانی کوتاه بر لزوم توجه به جایگاه والای شهدا تأکید کرد.

گفتنی است جمعی از مدیران و پرسنل شهرداری نیز در این آیین باشکوه حضور داشتند. / ر.ف

آدرس کوتاه شده: