منطقه چهار، پیشانی شهر است
یکشنبه, ۰۲ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
منطقه چهار، پیشانی شهر است

منطقه چهار، پیشانی شهر است

پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران شهرداری، مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه چهار انجام شد.
به گزارش روابط‌عمومی شهرداری اسلامشهر، در آستانه هفته دولت با حضور رضا مهدوی؛ قائم‌مقام شهر


پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران شهرداری، مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه چهار انجام شد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری اسلامشهر، در آستانه هفته دولت با حضور رضا مهدوی؛ قائم‌مقام شهردار اسلامشهر، علیرضا ناصری‌پور؛‌ سرپرست معاونت اداری – مالی و برنامه‌ریزی، هادی شرفی؛ رییس اداره حراست و جمعی از مدیران شهرداری، علی کیا به عنوان سرپرست شهرداری منطقه چهار معرفی و از زحمات مجید رجبی در دوران تصدی این پست تقدیر شد.

قائم‌مقام شهردار اسلامشهر در این جلسه با بیان اینکه ارائه خدمات به شهروندان منطقه چهار باید اولویت شهردار و مجموعه پرسنل این مجموعه باشد گفت: امیدواریم شاهد یک روال منطقی و مطلوب خدمت‌رسانی در این منطقه باشیم.

مهدوی افزود: تغییر و تحول در سطح مدیران می‌تواند عامل ورود ایده‌های نو و طرح‌های جدید به یک مجموعه باشد و همین امر زمینه‌ی ارائه خدمات بهتر به شهروندان را فراهم خواهد کرد.

سرپرست معاونت اداری – مالی و برنامه‌ریزی شهرداری نیز در سخنانی ضمن اشاره به کارهای انجام شده در منطقه چهار خواستار توجه بیشتر مدیران به خدمت‌رسانی و تقویت این منطقه شد.

علیرضا ناصری‌پور عنوان کرد: همانگونه که حضور آقای رجبی در دوران تصدی سمت شهرداری منطقه چهار به عنوان یک مدیر جوان موجب رشد این منطقه شد امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با حضور آقای کیا، شاهد تحول و توسعه بیشتر آن باشیم.

در پایان این جلسه مجید رجبی، شهردار سابق منطقه چهار با ارائه گزارشی از عملکرد خود، این منطقه را پیشانی شهر توصیف کرد و گفت: منطقه چهار نیازمند توجه وی‍‍ژه و کار شبانه‌روزی است که امیدواریم این رویه تداوم داشته باشد.

گفتنی است این جلسه با ارائه حکم سرپرستی شهرداری منطقه چهار به علی کیا و تقدیر از شهردار پیشین به پایان رسید. / ر.ف

آدرس کوتاه شده: