اسلامشهر ظرفیت بالایی برای انجام پروژه‌های عمرانی دارد
دوشنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اسلامشهر ظرفیت بالایی برای انجام پروژه‌های عمرانی دارد

اسلامشهر ظرفیت بالایی برای انجام پروژه‌های عمرانی دارد

اجرایی شدن
عملیات پروژه مترو یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که به شکل جدی در حال پیگیری آن
هستیم و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری شاهد به زمین خوردن کلنگ این پروژه
باشیم.
به گزارش
روابط‌عمومی شه

اجرایی شدن عملیات پروژه مترو یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که به شکل جدی در حال پیگیری آن هستیم و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری شاهد به زمین خوردن کلنگ این پروژه باشیم.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری اسلامشهر، امیراله حقیقی با بیان این مطلب در حاشیه افتتاح پروژه‌های مدیریت شهری در هفته دولت گفت: 54 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد ریال در شهرستان، همزمان به بهره‌برداری رسید و امیدواریم شاهد اجرایی شدن عملیات پروژه مترو تا پایان سال جاری باشیم.

حقیقی با ابراز امیدواری از انجام فاز اول پروژه فاضلاب شهری در سال جاری عنوان کرد: فاضلاب شهری یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که امیدواریم در سال جاری شاهد انجام فاز اول آن باشیم و با تأمین اعتبار لازم در سال آتی بتوانیم کل این طرح را به اتمام برسانیم.

تکمیل کمربندی جنوبی اسلامشهر از دیگر پروژه‌های مهم شهرستان است که فرماندار شهرستان بر آن تأکید کرد و گفت: این کمربندی از آزادگان شروع شده و به رباط‌کریم ختم می‌شود و می‌تواند بار ترافیکی شهر را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

گفتنی است شهرداری اسلامشهر با بیش از 22 پروژه اجرایی، سهم قابل توجهی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت را به خود اختصاص داد. / ر.ف

آدرس کوتاه شده: