مردم داوران اصلی برای قضاوت عملکرد ما هستند
سه شنبه, ۰۴ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
مردم داوران اصلی برای قضاوت عملکرد ما هستند

مردم داوران اصلی برای قضاوت عملکرد ما هستند

دومین روز از
هفته دولت فرصت مناسبی بود برای افتتاح چندین پروژه عمرانی و خدماتی در سطح شهر
اسلامشهر.
به گزارش
روابط‌عمومی شهرداری اسلامشهر در دومین روز از هفته دولت، شهردار اسلامشهر با
همراهی فرما

دومین روز از هفته دولت فرصت مناسبی بود برای افتتاح چندین پروژه عمرانی و خدماتی در سطح شهر اسلامشهر.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری اسلامشهر در دومین روز از هفته دولت، شهردار اسلامشهر با همراهی فرماندار، معاون استاندار تهران، اعضای شورا، جمعی از مدیران شهری و اصحاب رسانه چندین پروژه عمرانی و خدماتی در سطح شهر را افتتاح کرد.

احمد رییسی در خلال این مراسم به خبرنگار روابط‌عمومی شهرداری گفت: وظیفه‌ی ما ارائه خدمات شایسته به شهروندان شریف اسلامشهر است و تلاش کرده‌ایم تا در این مدت این وظیفه را به‌درستی ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها بنا بر نیازسنجی‌های صورت‌گرفته انجام شده و امیدواریم  زمینه رضایت شهروندان را فراهم کند.

شهردار اسلامشهر مردم را داوران اصلی برای قضاوت در خصوص عملکرد مدیریت شهری دانست و اظهار داشت: مردم داوران اصلی هستند و قضاوت آنها باید ملاک عملکرد مجموعه مدیریت شهری باشد.

رییسی با اشاره به پروژه‌های اجرایی شهرداری در سطح شهر عنوان کرد: 22 پروژه شاخص در سطح شهر در حال اجراست که عمده آنها شامل احداث بوستان، روکش آسفالت، خرید و نصب تجهیزات ترافیکی، تملک اراضی واقع در مسیر پروژه‌ها و خط‌کشی خطوط عابر پیاده می‌شود.

وی در ادامه احداث بوستان و آسفالت معابر را از خواسته‌های اصلی مردم دانست و گفت: مدیریت شهری تلاش خواهد کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود، این خواسته را برطرف کند.

گفتنی است در دومین روز از هفته دولت 54 پروژه در سطح شهرستان اسلامشهر با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد ریال افتتاح شد. / ر.ف

آدرس کوتاه شده: