اولین تاکسی بی‌سیم بانوان در اسلامشهر راه‌اندازی می‌شود
سه شنبه, ۰۴ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۲۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اولین تاکسی بی‌سیم بانوان در اسلامشهر راه‌اندازی می‌شود

اولین تاکسی بی‌سیم بانوان در اسلامشهر راه‌اندازی می‌شود

 
اولین سیستم تاکسی بی‌سیم بانوان کشور در اسلامشهر راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری و امور مناطق، سعید احمدی‌کیا با اعلام این خبر گفت: بدین منظور تعداد 160 خودر

 

اولین سیستم تاکسی بی‌سیم بانوان کشور در اسلامشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری و امور مناطق، سعید احمدی‌کیا با اعلام این خبر گفت: بدین منظور تعداد 160 خودرو تاکسی بی‌سیم در نظر گرفته شده است که تعدادی از آنها تحویل داده شده و تعدادی نیز در حال تحویل هستند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی و متصدیان بی‌سیم مرکز همه از بانوان خواهند بود، افزود: استفاده شهروندان از این تاکسی‌ها نیز تابع ضوابط و مقرراتی است و تنها بانوان و افراد ذکور زیر 12سال، مجاز به استفاده از این سرویس‌ها هستند.

رییس هیأت‌مدیره تاکسی‌رانی شهر اسلامشهر با اشاره به اینکه سازمان تاکسی‌رانی دارای دو هزار 536 دستگاه تاکسی فعال در ناوگان تاکسی‌رانی است، اظهار داشت: این سازمان پس از شهر تهران بزرگ‌ترین سازمان تاکسی‌رانی در استان است و رتبه 18 کشور را دارد که این امر قابل توجه است.

احمدی‌کیا در ادامه بیان داشت: در راستای نوسازی ناوگان تاکسی رانی، تعداد 226 خودرو فرسوده را با تسهیلات 20میلیون تومانی دولتی که جمعاً 4 میلیارد و 520 میلیون تومان تسهیلات را شامل می‌شود از چرخه خارج و تاکسی‌های نو و جدید با امکانات روز جهت خدمات بهینه وارد ناوگان تاکسی‌رانی خواهد شد.

وی بهره‌برداری از شبکه رادیویی VHF با خرید و تجهیز 40 دستگاه بی‌سیم دستی و 50 بی‌سیم خودرویی جهت امور نظارتی سازمان را از دیگر اقداماتی دانست که در نوع خود کم‌سابقه بوده است.

معاون خدمات شهری در ادامه از طرح ساماندهی وانت‌بارهای اسلامشهر خبر داد و گفت: تاکنون برای پنج‌هزار و600 وانت‌بار تشکیل پرونده داده شده و در این راستا طی 20 روز گذشته هزار و 200 کارت سوخت، بیمه بدنه و آرم به رانندگان وانت‌بارها تحویل شده و کار ساماندهی آنها پایان یافته است.

احمدی‌کیا در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل و پرسنل سازمان تاکسی‌رانی، خاطرنشان کرد: در آینده خبرهای خوبی از این سازمان خواهیم داشت.

آدرس کوتاه شده: