بهره برداری از اولین بوستان شهری شاتره
چهارشنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بهره برداری از اولین بوستان شهری شاتره

بهره برداری از اولین بوستان شهری شاتره

عصر امروز با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی
شاتره اولین بوستان شهری شاتره به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، نخستین
بوستان شاتره واقع در منطقه 4 شهرداری در میان استقبال و

عصر امروز با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شاتره اولین بوستان شهری شاتره به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، نخستین بوستان شاتره واقع در منطقه 4 شهرداری در میان استقبال وسیع شهروندان و اهالی این منطقه و با حضور نمایندگان آنها در شورای اسلامی روستا به بهره برداری رسید.

شهردار اسلامشهر در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به ضرورت توسعه فضای سبز و سرانه های منطقه شاتره، اظهار داشت: این بوستان با شایستگی های اهالی این منطقه فاصله زیادی دارد و شهرداری باید برای رسیدن به شرایط مطلوب تلاش های بیشتری داشته باشد.

احمد رئیسی ضمن تقدیر از تلاش ها و پیگیری های اعضای شورای این منطقه در جهت آبادانی و رشد شاتره، پیگیری ها و فعالیت های شهرداری منطقه 4 را قابل ستایش توصیف کرد و افزود: شاتره منطقه ای است که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و در همین جهت شهرداری اسلامشهر برنامه های عملیاتی و مفیدی برای آینده آن دارد.

شهردار پیشین این منطقه نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اعضای شورای شاتره، این بوستان را گامی بلند برای آغاز موج عظیم توسعه شهری منطقه دانست.

مجید رجبی که هم اکنون مسئولیت شهرداری منطقه یک را به عهده دارد، گفت: همکاری خیرین و شهروندان بومی می تواند شهرداری و مدیریت شهرستان را در راستای بهبود شرایط بیش از پیش یاری دهد.

شهردار منطقه 4 شهرداری اسلامشهر نیز در حاشیه  آیین بهره برداری از بوستان شاتره، اهالی این منطقه را شایسته بهترین خدمات دانست و تصریح کرد: شاتره نیازمند توسعه بیشتر در سرانه ها است.

علی کیا با بیان بخشی از برنامه های شهرداری برای این منطقه اظهار داشت: طی هفته آینده پروژه اتمام بلوار حاشیه بوستان شاتره آغاز خواهد شد.

نخستین بوستان شاتره در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال احداث شده است.

در این  برنامه علاوه بر شهروندان شاتره،اعضای شورای اسلامی  این منطقه، شهرداران مناطق اسلامشهر و جمعی از مدیران عامل سازمان های شهرداری حضور داشتند.

آدرس کوتاه شده: