تشریح گزارش عملکرد دوماهه مدیریت زیباسازی
جمعه, ۰۷ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تشریح گزارش عملکرد دوماهه مدیریت زیباسازی

تشریح گزارش عملکرد دوماهه مدیریت زیباسازی

معاون خدمات شهری و امورمناطق شهرداری اسلامشهر، عملکرد دوماهه ی مدیریت زیباسازی این معاونت را تشریح
کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری و امورمناطق، سعید احمدی کیا درباره ی
عملکرد تیر و مردا

معاون خدمات شهری و امورمناطق شهرداری اسلامشهر، عملکرد دوماهه ی مدیریت زیباسازی این معاونت را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری و امورمناطق، سعید احمدی کیا درباره ی عملکرد تیر و مردادماه مدیریت زیباسازی اظهار داشت: این مدیریت در مدت مذکور اقدامات قابل توجهی داشته است که می توان آن ها را در زمینه های هنری و فنی و تأسیسات و در گروه های مختلف بیان داشت.

وی در زمینه ی هنری با اشاره به اهمیت گروه نقاشی و رنگ آمیزی، عمده ترین اقدامات این گروه را اجرای 4مورد نقاشی دیواری و درج پیام های شهروندی و... در محدوده ی منطقه ی 5 ، نقاشی و رنگ آمیزی پل های هوایی مهدیه، سه راهی نوری، مطهری که انجام گرفته و پل های انتهای قائمیه و دارالسلام که در حال انجام است و رنگ آمیزی نقاشی داخل و بیرون تعدادی از ادارات و واحدهای شهرداری و ادارات شهرستان، دیوارهای سطح شهر و نمای بیرونی مدارس و رنگ آمیزی جداول نوسازی و بهسازی و پایه ی تابلوها و پرچم و... عنوان کرد.

معاون خدمات شهری، در گروه تبلیغات و نصاب اظهار داشت: در این گروه، ضمن جمع آوری بنرهای تاریخ گذشته، نصب پلاکاردها و بنرهای پرتابلی و معمولی به مناسبت های مختلفی چون لیالی قدر، ایام شهلدت امام علی(ع)، روزقدس، عیدسعیدفطر، شهادت امام جعفرصادق(ع) و مرتبط با پیام های اجتماعی (آگاهی از مضرات ماهواره و...) و همچنین نصب پرچم های مشکی و ایران متناسب با مناسبت ها و نصب شبرنگ تابلوی راهنمای منطقه ی 5 و... انجام گرفته است.

احمدی کیا اقدامات گروه تبلیغات محیطی را ساخت و خطاطی تابلو راهنمای معابر و سردر ادارات و مراکز عمومی و صدور مجوز تبلیغات به شرکت های متقاضی عنوان کرد.

وی در ادامه درباره ی عملکرد واحد تأسیسات به گروه های برق، لوله کشی و آهنگری اشاره کرد و گفت: گروه برق در مناسبت های مختلف، اقدام به چراغانی و آذین بندی معابر اصلی کرده است؛ علاوه بر این، اقداماتی درخصوص نصب، تعمیر و نگهداری تأسیسات برق، لوله کشی و آهنگری موردنیاز ادارات و واحدهای مختلف شهرداری، داشته است.

معاون خدمات شهری در پایان، ضمن تقدیر از تلاش های بی شائبه ی سلمان فرج اللهی، مدیر زیباسازی و عوامل زحمتکش این مدیریت، ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد اقدامات  بیشتری از این اداره در سطح شهر باشیم.

آدرس کوتاه شده: