سالم سازی محیط زیست از اولویت های شهرداری است
جمعه, ۰۷ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
سالم سازی محیط زیست از اولویت های شهرداری است

سالم سازی محیط زیست از اولویت های شهرداری است

شهردار اسلامشهر سالم سازی و حفظ محیط زیست و
توجه به فرهنگ سازی در این زمینه  را یکی
از اولویت های انکارناپذیر شهرداری دانست.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، احمد
رئیسی در حاشیه حضور یک

شهردار اسلامشهر سالم سازی و حفظ محیط زیست و توجه به فرهنگ سازی در این زمینه  را یکی از اولویت های انکارناپذیر شهرداری دانست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، احمد رئیسی در حاشیه حضور یک روزه معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور در اسلامشهر و بازدید از دستاوردهای زیست محیطی، حفظ محیط زیست شهری را یکی از مهمترین حوزه های کاری مدیریت شهری دانست و تاکید کرد: محیط زیست سالم  و بدون آلودگی علاوه بر این که به افزایش زیبایی های بصری شهر کمک می کند، شرایط را برای بالابردن ضریب آرامش شهروندان فراهم می کند.

احمد رئیسی با بیان این مطلب ضمن اشاره به اقدامات انجام شده از سوی حوزه خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر، از آماده بودن طرح مرکز پالایش پسماند شهری با ظرفیت 500 تن در روز برای این شهر خبر داد و تصریح کرد: امروز از معاون رئیس جمهور خواستیم تا شهرداری اسلامشهر را برای ساخت و راه اندازی این مرکز کمک کنند.

وی اضافه کرد: اسلامشهر با تولید روزانه بیش از 300 تن پسماند شهری هم اکنون در شرایطی قرار دارد که باید هرچه زودتر برای دفع مناسب و منطقی پسماندها اقدام ماندگار و علمی انجام شود.

مدیر عالی شهری اسلامشهر در پایان توجه به فرهنگ سازی در حفظ محیط زیست را یکی اصل انکارنشدنی برای مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: به موازات کار علمی و عملی برای حفظ محیط زیست باید اقدامات آگاهی بخش به شهروندان را نیز در دستور کار قرار داد.

آدرس کوتاه شده: