تخصیص اعتبار دولتی برای تاسیس مرکز پردازش پسماند اسلامشهر
جمعه, ۰۷ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تخصیص اعتبار دولتی برای تاسیس مرکز پردازش پسماند اسلامشهر

تخصیص اعتبار دولتی برای تاسیس مرکز پردازش پسماند اسلامشهر

معاون رییس جمهور در بازدید از غرفه شهرداری
اسلامشهر در نمایشگاه دستاوردهای زیست محیطی این شهرستان، از تخصیص اعتبارات دولتی
برای ساخت مرکز پردازش پسماند این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهر

معاون رییس جمهور در بازدید از غرفه شهرداری اسلامشهر در نمایشگاه دستاوردهای زیست محیطی این شهرستان، از تخصیص اعتبارات دولتی برای ساخت مرکز پردازش پسماند این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، معصومه ابتکار در این بازدید که به همراه استاندار تهران و مدیرکل محیط زیست استان صورت گرفت، ضمن تقدیر از تلاش های شهرداری اسلامشهر در انجام مطالعات جامع در این زمینه، برای تخصیص اعتبارات ملی به منظور راه اندازی مرکز پردازش پسماند قول مساعد داد.

بنا بر این گزارش ابتکار پس از شنیدن توضیحات شهردار اسلامشهر و کارشناسان شهرداری در خصوص نیاز این شهر به راه اندازی این مرکز، خاطرنشان کرد: هم اکنون این امکان فراهم شده است تا شهرداری اسلامشهر با ارائه طرح جامع خود بتواند از اعتبارات ملی و وام های بلند مدت بانکی برای احداث چنین مرکز مهمی اقدام کند.

گفتنی است که شهرداری اسلامشهر در نمایشگاه دستاوردهای زیست محیطی این شهرستان  با عرضه بسته های اطلاع رسانی و فرهنگی  که به همت اداره روابط عمومی آماده شده بود، حضوری چشمگیر داشت.

کارشناسان روابط عمومی شهرداری در طول برگزاری این نمایشگاه آماده ارائه توضیحات لازم به شهروندان در خصوص مسایل زیست محیطی و نحوه مشارکت در بهبود وضعیت محیط زیست شهری به شهروندان خواهند بود.

آدرس کوتاه شده: