بیمارستان صحرایی آماده خدمت رسانی به شهروندان
جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بیمارستان صحرایی آماده خدمت رسانی به شهروندان

بیمارستان صحرایی آماده خدمت رسانی به شهروندان

 
جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر از آمادگی بیمارستان صحرایی این ستاد جهت خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری و امور مناطق، سعید احمدی کیا با ا

 

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر از آمادگی بیمارستان صحرایی این ستاد جهت خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری و امور مناطق، سعید احمدی کیا با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات پزشکی، با تلاش های ستاد مدیریت بحران شهرداری، یک ست بیمارستان صحرایی 50 تختخوابی جنب سوله بحران واقع در میدان غدیرخم با امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده شهروندان و پرسنل شهرداری در مواقع غیربحرانی و استفاده حادثه دیدگان در زمان بحران، آماده راه اندازی است.

معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری با اشاره به تجهیزات و قسمت های مورد نیاز بیمارستان 50 تختخوابی تحویلی از استانداری گفت: جهت برپایی این مجموعه، تمام تجهیزات و قسمت های مورد نیاز یک بیمارستان صحرایی اعم از 11 دستگاه کانکس ثابت شامل اطاق عمل، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولو‍‍ژی، استریل، رختشورخانه و... ، یک دستگاه کانکس چرخدار آشپزخانه صحرایی و یک کانکس چرخدار نانوایی صحرایی آماده راه اندازی است.

احمدی کیا در ادامه با اشاره به امکانات و تجهیزات ضروری که در زمان بحران در این مجموعه به سرعت می تواند فعال سازی شود، تصریح کرد: جهت استقلال بیمارستان از برق شهری در زمان بحران، دیزل ژنراتور 300KVA با مخزن سوخت 800 لیتری به سرعت برق مجموعه را تأمین خواهد کرد؛ همچنین مخزن آب آشامیدنی 200 لیتری و سیستم آب شیرین کن و تصفیه آب 1000 لیتر در ساعت، به اضافه مخزن آب 1500 لیتری، مشکل احتمالی آب مجموعه را برطرف خواهد کرد.

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر در ادامه، پیگیری، آماده سازی، محوطه‌سازی و خرید و نصب کلیه انشعابات آب، برق و مخابرات مورد نیاز جهت آمادگی کامل بیمارستان صحرایی 50 تختخوابی را از دیگر اقدامات ستاد مدیریت بحران شهرداری عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا جهت تأمین امنیت این مجموعه، که بسیار ضروری است با محصور کردن محوطه از طریق دیوارکشی و نرده کشی و همچنین آسفالت محوطه امنیت موردنیاز تامین شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های رضا منصوریان سرپرست مدیریت حوادث غیرمترقبه شهرداری، ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی بیمارستان صحرایی، ضمن ارائه خدمات روز به پرسنل شهرداری و شهروندان، زمینه آمادگی بیشتر این مجموعه برای زمان های بحران و حوادث غیرمترقبه، محیاتر شود.

 

آدرس کوتاه شده: