حمایت از شهردار باعث ایجاد انگیزه می شود
شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
حمایت از شهردار باعث ایجاد انگیزه می شود

حمایت از شهردار باعث ایجاد انگیزه می شود

فرماندار شهرستان اسلامشهر
با بیان اینکه اگر وحدت و همدلی باشد همه مشکلات حل خواهد شد، اظهار داشت: حمایت
اعضای شورای اسلامی اسلامشهر از شهردار، باعث ایجاد انگیزه در مدیریت شهری خواهد
شد.


به
گز

فرماندار شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه اگر وحدت و همدلی باشد همه مشکلات حل خواهد شد، اظهار داشت: حمایت اعضای شورای اسلامی اسلامشهر از شهردار، باعث ایجاد انگیزه در مدیریت شهری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مهندس امیر اله حقیقی که در جمع اعضای هیات رئیسه جدید شورای شهر اسلامشهر سخن می گفت، ضمن قدردانی از تلاش اعضای هیات رئیسه شورای شهر در نخستین سال فعالیت شورای چهارم و تبریک به هیات رئیسه جدید این شورا افزود: برخی ها سعی دارند بین اعضای شورا اختلاف ایجاد کنند و مطمئناً این فعالیت ها ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه وحدت سیزده عضو شورای شهر نگرانی های موجود را پایان خواهد داد، تصریح کرد: نباید فراموش کنید که نقاط ضعف و قوت شورا را به نام همه اعضای شورا می نویسند.
فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه اختلاف میان اعضای شورا می تواند آسیب جدی به شهر و شهرداری وارد کند ادامه داد:اعضای شورا به همدیگر نزدیک شوند تا اختلافی ایجاد نشود.
وی افزود: مجموعه فرمانداری و تمام ادارات حمایت کاملی از هیات رئیسه جدید شورا خواهند داشت.
همچنین در ادامه این جلسه ولی اله اصغری رئیس جدید شورای شهر اسلامشهر در سخنانی با بیان اینکه هدف اولیه ما ایجاد انسجام در شورای شهر است، گفت: از زحمات اعضای هیات رئیسه شورا در سال گذشته تشکر می کنم.
اصغری ادامه داد: همه اعضای شورا با یکدیگر همراه و همدل هستند و تلاش خواهیم کرد با حمایت فرمانداری و ادارات شهرستان، با عملکرد مثبت مان، دغدغه دلسوزان شهرمان را کمتر کنیم.

آدرس کوتاه شده: