منطقه سه از مناطق مهم شهری اسلامشهر است
شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
منطقه سه از مناطق مهم شهری اسلامشهر است

منطقه سه از مناطق مهم شهری اسلامشهر است

شهرداری منطقه سه در یک هفته اخیر در حوزه خدمات شهر عملکرد مطلوبی داشته است.
به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری و امورمناطق، سعید احمدی‌کیا با بیان این مطلب گفت: در بخش خدماتی، لایروبی ک


شهرداری منطقه سه در یک هفته اخیر در حوزه خدمات شهر عملکرد مطلوبی داشته است.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری و امورمناطق، سعید احمدی‌کیا با بیان این مطلب گفت: در بخش خدماتی، لایروبی کانال‌ها و جوی‌های اصلی و فرعی، حمل زباله به‌صورت شبانه‌روزی، شستشوی روزانه باکس‌های زباله، جمع‌آوری علف‌های هرز پیاده‌روها، پاک‌سازی و حمل نخاله توسط لودر و کامیون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

احمدی کیا با اشاره به شستشوی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، پل‌های هوایی عابرین پیاده و ایستگاه‌های اتوبوس در سطح منطقه تصریح کرد: رنگ‌آمیزی و بازنویسی تابلوهای زنگ‌زده میدان امام(ره)، شستشوی جدول‌های بلوارها و اتوبان، همکاری با واحدهای منطقه از جمله عمران، زیباسازی و فضای سبز، جمع‌آوری پوستر و بنر غیرمجاز، آبپاشی خیابان اصلی در مراسم نمازجمعه از دیگر اقدامات بخش خدماتی بوده است.

معاون خدمات شهری و امورمناطق با اشاره به جمع‌آوری سد معبر منطقه به‌صورت مستمر گفت: در این زمینه همچنین بلندگوی دست‌فروشانی که باعث آلودگی صوتی می‌شوند جمع‌آوری شده و دو نفر نیروی سدمعبر در میدان قائم مستقر شده‌اند تا محل را از وجود سد معبر پاکسازی کنند.

وی با اشاره به گشت کنترل ساختمان در سطح منطقه و حریم، به‌صورت شبانه‌روزی عنوان کرد: توقف و جلوگیری از هرگونه عملیات ساختمانی غیرمجاز و راهنمایی مالک به شهرداری منطقه جهت حل مشکل ملکی، نظارت بر اجرای عملیات ساختمانی و بررسی مجوز املاکی که از شهرداری جواز ساخت دریافت کرده‌اند از اقدامات واحد کنترل و نظارت بوده است.

احمدی‌کیا در ادامه عنوان کرد: همچنین گزارش درخصوص ساخت و سازهایی که بعضاً به‌صورت اضافه بنا بوده به واحد شهرسازی هدایت شده تا اقدام لازم انجام شود.

وی جلوگیری از ورود و تخلیه مصالح ساختمانی غیرمجاز در سطح شهر و حریم و همکاری این واحد با واحد سد معبر منطقه را از دیگر موارد قابل اشاره دانست و اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد تا خدمات شایسته‌ای را به شهروندان منطقه سه که از مناطق مهم شهری به‌شمار می‌رود ارائه کنیم.

گفتنی است منطقه سه شهرداری اسلامشهر شامل شهرک واوان، محله امامزاده عیسی (ع)، روستای علی‌آباد تپانچه و... است و مرکز شهرداری این منطقه در ابتدای شهرک واوان واقع شده است.

آدرس کوتاه شده: