خداوند ناظر همه اعمال ماست
پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
خداوند ناظر همه اعمال ماست

خداوند ناظر همه اعمال ماست

رییس شورای شهر اسلامشهر در آیین اختتامیه جشنواره شهردار شهید مهدی باکری با اشاره بر لزوم حفظ مناسبات کاری در محیط اداری و پرهیز از اهمال و ضعف کاری گفت: گاهی هراس از برخوردهای اداری موجب می شود


رییس شورای شهر اسلامشهر در آیین اختتامیه جشنواره شهردار شهید مهدی باکری با اشاره بر لزوم حفظ مناسبات کاری در محیط اداری و پرهیز از اهمال و ضعف کاری گفت: گاهی هراس از برخوردهای اداری موجب می شود تا ما با دقت بیشتری به نحوه انجام کارهایمان توجه کنیم در حالی که باید آگاه باشیم خداوند ناظر همه اعمال ماست.

اصغری تشویق و توجه به فعالیتهای پرسنل را یکی از عوامل پویایی شهرداری دانست و اظهار کرد: باید در کنار برطرف کردن معایب، به شکل پر رنگ تری به نقاط قوت و ویژگی های مثبت پرسنل توجه داشته باشیم تا شاهد رشد شهرداری باشیم.

وی خواستار تعهد سازمانی، سلامت اداری، نوآوری، مشارکت در تسریع امور و برخورد مناسب با ارباب رجوع از تمام سطوح مجموعه مدیریت شهری شد و عنوان کرد:

انتخاب 48 کارمند نمونه از میان اسامی ارائه شده به دبیرخانه جشنواره نشانگر وجود سرمایه عظیمی از نیرهای شایسته در بدنه شهرداری است.

گفتنی است جشنواره شهید باکری با محوریت انتخاب کارمندان نمونه فعال در شهرداری اسلامشهر با معرفی 48 کارمند نمونه به کار خود پایان داد.

آدرس کوتاه شده: