تشریح عملکرد شهرداری منطقه یک در حوزه خدمات شهری
دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۲۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تشریح عملکرد شهرداری منطقه یک در حوزه خدمات شهری

تشریح عملکرد شهرداری منطقه یک در حوزه خدمات شهری

شهردار منطقه یک اسلامشهر، عملکرد هفتگی این منطقه در حوزه خدمات شهری را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، مجید رجبی با اشاره به نظافت و پاکسازی خیابانها و معابر اصلی بصورت مستمر اظهار

شهردار منطقه یک اسلامشهر، عملکرد هفتگی این منطقه در حوزه خدمات شهری را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، مجید رجبی با اشاره به نظافت و پاکسازی خیابانها و معابر اصلی بصورت مستمر اظهار داشت: شستشوی مخازن زباله بطور مستمر، لایروبی و پاکسازی مرتب انهار، جمع آوری و حمل به موقع زباله، جمع آوری نخاله های ساختمانی-ضایعات پراکنده- شاخ و برگ رها شده در حاشیه خیابانها و معابر، شستشوی کانالها و معابر اصلی، نظارت بر حفاریهای انجام شده از جمله اقدامات خدمات شهری منطقه در این مدت بوده است.

شهردار منطقه یک درخصوص عملکرد واحد سدمعبر با اشاره به پاکسازی و آزادسازی معابر به طور مستمر اظهار داشت: در راستای برخورد با عوامل سدمعبر کننده، در این مدت تعدادی اقلام و وسایل سدمعبرکننده در معابر و تعدادی وسایل ایجادکننده آلودگی صوتی  توسط نیروهای ستاد سدمعبر این منطقه، جمع آوری شده است.

رجبی درباره عملکرد کنترل ساختمان منطقه با اشاره به جمع آوری خاک دپو شده جهت دیوارکشی ملک واقع در خیابان المهدی گفت: در راستای جلوگیری از تخلفات ساختمانی، از ادامه کار و رفع اثر متخلفین درخصوص تعمیر و بازسازی واحد تجاری و پیشروی ملک های واقع در خیابانهای بهشتی و ارغوان19، کاشانی، علی بن ابی طالب(ع)، امام رضا(ع) جلوگیری شده است.

وی درخصوص عملکرد واحد امانی این منطقه با اشاره به میخ کوبی حریم شهر اسلامشهر در محدوده این منطقه گفت: لکه گیری آسفالت با همکاری واحد امانی مرکز در میدان نماز، خیابان امام خمینی(ع)، خیابان ایران زمین، یک مورد دریچه فلزی در خیابان امام حسن عسگری ترمیم شده است.

شهردار منطقه یک با اشاره به 3مورد دال گذاری پل بتنی در شهرک توحید، شهرک طالقانی و خیابان شهدا، نصب 2مورد زیرمخزنی در شهرک انبیا و خیابان امام خمینی را از دیگر اقدامات واحد امانی این منطقه عنوان کرد.

وی درخصوص عملکرد واحد زیباسازی با اشاره به شستشو، نظافت و زیباسازی دیوار مدرسه مسلم بن عقیل(ع) در خیابان المهدی گفت: در همین راستا، دیوارهای مدارس جنب ناحیه2 در خیابان امام محمدتقی(ع)، مدرسه ادب در خیابان امام حسن مجتبی(ع)، مدرسه شاهد 17شهریور در شهرک توحید و همچنین رنگ آمیزی و طراحی دیوار روبروی ساختمان منطقه و دیوار جانبی در این مدت رنگ آمیزی و طراحی و خطاطی انجام گرفته اند.

وی افزود: نصب بنر بمناسبت ولادت امام رضا(ع) و نوشتار پلاکارد تسلیت از دیگر اقدامات واحد زیباسازی این منطقه بوده است.

آدرس کوتاه شده: